bu seferde bursadan acı haber malesef

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Elim bir kaza, Allah rahmet etsin:pale: Kazanın ayrıntıları bizler için uyarıcı olmalı. Virajı alamamak, yüksek sürati veya eğitim yetersizliğini gösterebilir:pale:
Kalanlara başsağlığı dilerim.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Allah rahmet eylesin.. bu kayıplar bizi çok üzüyor.. inşAllah artık olmaz.. bu kaçıncı yahu.. biraz daha dikkat arkadaşlar.. sabırlar diliyorum..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin... :pale:

Kaskınız kafanızda, farınız, zihniniz ve yolunuz hep açık olsun.. :cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
kardeş siteler'den alıntı

Bende bugün öğrendim haberi Motoekteki Mehmet abiden gerçekten çok üzüldüm .. Olayı öğrenince çok şaşırdım alın yazısı , kader gerçekten ürkütücü.. Daha dün Kızıltoprak Motoekten aldığı K5 GSX-R 1000 ile Gemliğe giderken yapmış kazayı yani motoru aldığının akşamına. Üstelik motoru bir başkası alıcakken parayı yatırmadığı için bu arkadaş satın almış gerçekten alın yazısı çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kalanlara sabır diliyorum

jam alıntı

Hayır abi abimizin herşeyi tamdı kaskı montu ve kendisi çok iyi bir motosiklet kullanıcısı idi fakat yoldaki mıcır nedeni ile kayıp duvara carptı vucudunda çizik bile yoktu fakat iç kanama nedeni ile oldu...

onR alıntı

yamaha_onur, Topic için sağol dostum öncelikle..
Dün toplantıdan çıktıktan sonra çay içmeye giderken geldi haberi bizede..
Hepimiz çok üzüldük..
Bu gün ikindide cenazesi kaldırıldı..
Allah yakınlarına sabır versin..
Allah rahmet eylesin..
LÜTFEN DİKKAT EDELİM ARKDAŞLAR Üzgünüm
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
kask takıyormuydu acaba? yaralanma kafadan olduğuna gore herhalde ya cok kotu carptı yada takmıyordu??

allah rahmet eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst