Bu pazar Bergama ve Çandarlı da idik.

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
bu tip gezi yayınları insanlara motosikletin nekadar faydalı oldugnu ve bence birazda moto tutkusunu arttırıyoR :) gezilerinizin devamı dileklerimle saygılar
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
bu tip gezi yayınları insanlara motosikletin nekadar faydalı oldugnu ve bence birazda moto tutkusunu arttırıyoR :) gezilerinizin devamı dileklerimle saygılar

en kısa zaman da motosiklet alıp senin de bu zevk i tatmanı dilerim
selamlar.
cbf 150 cc iyi bir seçim hiç piman olmazsın.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dostum tebrik ederim çok hoş bi gezi olmuş,bu taraflarada bekleriz :)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Lodos hayırlı sı ile inşallah , sizlerlede tanışmak isteriz, haftaya Ayvalık gezisini nasip olurda yaparsak bir sonra ki hafta da Akhisar a da geliriz .
Çok selamlar
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Bekleriz roadmaster tanışırız mennun oluruz.
selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst