........Dacia Stepwey.......Çok ilginç arka camda silecek var......
2 gun once 2013 linea sattim 32 bine. Piyasa cok yuksek bu aralar. 2 sene evvel 32.5a almistim simdi de 32ye sattim hemde lineayi
Dacia'nın herhangi bir arabası olur. 1.5 dci saat gibi bir motordur etraftan kaportası kağıt gibi diyenlere aldırış etmeyin.
arka camda silecek olmasını neden ilginç buldunuz ?
Diğer markalarda yok mu![]()
Diğer markalardada tabi arkada silecek var ama diğer markalar bildiğim kadarıyla stepneyi para ile satmıyor değişmediyse durumlar.
stepneyi parayla satan renault ve dacia vardı, diğerleride eklendiyse yazarsanız sevinirim![]()
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-satilik-400678908/detay Skoda iyidir,daha şikayet edeni duymadım.