Bu paralara araba bulamiyorum?

Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Abi 40 bine bi 100 bin daha ekle 2013-2014 model BMW 3.20d al bence.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
seçim senin, bu fiyata ister gidip her tarafından ses gelen, satışa koyduktan sonra 2 gün sonra satılan,parçası ucuz ama çabuk bozulan, sırf motoru iyi diye satılan dacia sandero selefi araçlar alabilirsin. Yada istersen çok kaliteli arabalar alırsın mazdadır vs gibi. arıza durumunda sanayi sanayi dolaşırsın, parça ararsın, arabayı satmaya çalıstığında kara kara düşüneceksin.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Ben de aylardan beri bakıyorum ilanlara, devamlı fiyatlar çıkıyor.30-35 e kadar bakayım diyordum, şimdi 35-40 oldu..
1.2 motor,benzinli i20 alacağım büyük ihtimal.
 
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
78
Kendi kullandığım aracı öneriyorum 2 el 2011 model opel astra aldım 1.3 enjoy turbo dizel 100binde. 38bine almıştık turbo olması ayrı bi hoş devreye girince kendini direk hissettiriyor
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
2 gun once 2013 linea sattim 32 bine. Piyasa cok yuksek bu aralar. 2 sene evvel 32.5a almistim simdi de 32ye sattim hemde lineayi
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
2 gun once 2013 linea sattim 32 bine. Piyasa cok yuksek bu aralar. 2 sene evvel 32.5a almistim simdi de 32ye sattim hemde lineayi

ama 2 sene önce 32 bin lira şimdinin 32,5 lirasından daha değerliydi. yani yine zarar ettiniz raat olun siz :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
2013 opel corsa 64000 de 42000 e aldık. Hasar kayıtsız 1 karıs boya sadece. Beyaz renkli dizel.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bende dizel,manuel astra yada corsa arıyorum. 2012 model üstü. Kilometresi 80 binden düşük olan varsa alabilirim keş para.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
arka camda silecek olmasını neden ilginç buldunuz ?

Diğer markalarda yok mu :)

Diğer markalardada tabi arkada silecek var ama diğer markalar bildiğim kadarıyla stepneyi para ile satmıyor değişmediyse durumlar. :)
stepneyi parayla satan renault ve dacia vardı, diğerleride eklendiyse yazarsanız sevinirim :)
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hem dize hem 8 6 yaş arası hem az km hem kazasız hem 40000 tl oldu canım oldu öyle bi araba varsa bize de haber et :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Diğer markalardada tabi arkada silecek var ama diğer markalar bildiğim kadarıyla stepneyi para ile satmıyor değişmediyse durumlar. :)
stepneyi parayla satan renault ve dacia vardı, diğerleride eklendiyse yazarsanız sevinirim :)

sizede mi ilginç geldi arkadaki silecek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-satilik-400678908/detay Skoda iyidir,daha şikayet edeni duymadım.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-satilik-400678908/detay Skoda iyidir,daha şikayet edeni duymadım.

geçen ay 104 binde ki skodayı elden çok zor çıkarttık. Millet 3 silindir olduğunu duyunca kaçıyor. Ama motoru sağlam araba experde motor %103 çıktı.


Marka takıntı yoksa dacia reno gibi araçlara yönel. Ya abi bu araba çarpışma testinden 4 yıldız almış diye söyleyenlere bakma. Çarpışma testi 64 km hızla yapılıyor. Sen ayrıca herhangi bir araba ile 100 km hız ile sağlam bir yere vur bakalım sonuç ne oluyor
2004 te dacia solenza benzinli aldık. Araç çok yakıyordu.LPG taktıracaktık tüp işi sakat olduğu için 2016 da aracı sattık. Şuan 1.5 dci logan mcv var yakıtı gayet iyi 1 depo [50 litre] ile uzun yolda 1000 km üstü rahat yapıyor. Şehir içinde 800-900 km arası gidiyor. Yani dacia reno gibi araçlar ekonomi aracı. Hem yakıtı az, hemde 2. eli iyi
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
istediğin özellikleri daha ucuza bulmak için.2012-2014 arası puntolara bakabilirsin.

Kendim 2011 1.3 multijet evo sahibiyim.şu an 200 tlye 850 km yol gidiyorum şehiriçi.

Hem ekonomik hem piyasası var.bi düşünün derim
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
149
Üstad, o fiyat araliginda ben olsam 2012 kia ceed (bir onceki kasa) bakardim. 2012 model 70-80 binde dizel gayet iyi bir secenektir. Daha iyi ozellikler icin hem sinif dusurmek hem de daha yuksek km veya benzinli araclara bakmak gerekecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst