ben şu anda araba alacak olsam bakmaya gideceğim ilk 2 arabayı koyuyorum;
subaru impreza 1.5 active 2007 beyaz
subaru impreza 1.6 TS 2005 lacivert
ben dış görünüme haddinden fazla önem veririm. 1.5 ve 1.6 motor 4 çeker. kışın yolda daha güvenli sürüş sağlar. alacağım araca lpg takılmamış olacak ve kilometre çokta önemli değil, temiz olması önemli.
Fatih,bu araçların yakıtı ocağına incir diker.Zaten Subaru'nun eski teknoloji motorlarının yakıt tüketimi fazla,buna dört çeker de eklendi mi şehir dışında sakin kullanımda 7 lt den aşağı düşmez.Ayrıca yedek parça ve servis konusunda sorun yaşama ihtimalin de var.Onun dışında Subaru İmpreza gerçekten çok güzel araç.Benim de hep aklımda var mavi bir İmpreza almak.![]()
Her modelde arka cam sileceği olmuyor dacia stepwey gibi herkesin kalitesiz ve kağıt dediği bi araçta olması ilginç,sıradışı
Hacım 5 bin lira var biz ne halt yiyek la sen o paraya bulamıyorsan..:mrgreen:ale: