Bu paralara araba bulamiyorum?

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Gel motorcunun arabasını al.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-jazz-2004-benzin-pluslpg-sunroof-full-versiyon-otomatik-v-447946892/detay/

ilan no : 447946892
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Her modelde arka cam sileceği olmuyor dacia stepwey gibi herkesin kalitesiz ve kağıt dediği bi araçta olması ilginç,sıradışı
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
ben şu anda araba alacak olsam bakmaya gideceğim ilk 2 arabayı koyuyorum;

subaru impreza 1.5 active 2007 beyaz

subaru impreza 1.6 TS 2005 lacivert

ben dış görünüme haddinden fazla önem veririm. 1.5 ve 1.6 motor 4 çeker. kışın yolda daha güvenli sürüş sağlar. alacağım araca lpg takılmamış olacak ve kilometre çokta önemli değil, temiz olması önemli.

Fatih,bu araçların yakıtı ocağına incir diker.Zaten Subaru'nun eski teknoloji motorlarının yakıt tüketimi fazla,buna dört çeker de eklendi mi şehir dışında sakin kullanımda 7 lt den aşağı düşmez.Ayrıca yedek parça ve servis konusunda sorun yaşama ihtimalin de var.Onun dışında Subaru İmpreza gerçekten çok güzel araç.Benim de hep aklımda var mavi bir İmpreza almak.:)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Fatih,bu araçların yakıtı ocağına incir diker.Zaten Subaru'nun eski teknoloji motorlarının yakıt tüketimi fazla,buna dört çeker de eklendi mi şehir dışında sakin kullanımda 7 lt den aşağı düşmez.Ayrıca yedek parça ve servis konusunda sorun yaşama ihtimalin de var.Onun dışında Subaru İmpreza gerçekten çok güzel araç.Benim de hep aklımda var mavi bir İmpreza almak.:)

al işte bak eksik düşünmüşsün aynı abimler gibi; abimin megane 3 privilege yakıt tüketiminde 25 litreyi gördü desem inanırmısın?

al birde subaru imprezanınkini atayım kendin bak;

https://www.subaruclubtr.com/topic/160-2008-2011-impreza-15-yakit-sarfiyati-ne-kadar-yakar/
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Her modelde arka cam sileceği olmuyor dacia stepwey gibi herkesin kalitesiz ve kağıt dediği bi araçta olması ilginç,sıradışı

hafız; arka silecek bir kalite göstergesinden ziyade sedan tipi arabalarda bulunmayan, hatcbacklerde olan bir donanımdır.
stepway ekonomik ve güzel bir araba, az yakar, iyi kaçar, şekillidir. hadi yine iyisin.
ayrıca bizim melmekette sıfır kilometre lombardini alsan bi kulp takan bulunur.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Hacım 5 bin lira var biz ne halt yiyek la sen o paraya bulamıyorsan..:mrgreen::pale:
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
53
bu modelleride dusunebilirsiniz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-ogretmenden-citroen-c4-1.6-hdi-sxpk-315258567/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst