- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
[yt]uBDSMhJN06s[/yt]
Merhaba forum arkadaşlarım
Günde bir kaç kez siteye giriyorum bir iki güzel yazı okurum keyiflenirim ya da yardıma ihtiyacı olanlara bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım diye ancak su son zamanlar artık 2. eller neden pahalı benzin niye pahalı dolar çok yüksek bu fiyatlar niye böyle konularından siteye giresim gelmiyor artık.
kendi fikirlerimi söylemek istiyorum herkesin düşüncesine da saygılıyım.
Arkadaşlar evet artık bir süredir herşey pahalı özellikle İstanbul'da yiyecek-içecek giyim vs aklınıza gelecek herşey artık benim aldıgım maaş hiçbir şekilde yetmemeye başladı şu an sürekli eksiye iniyorum. Eşim bi pazara gidiyor 100-150 TL aşağı niye böyle diyorum portakalın kilosu bile 7-8 lira.
Şunu artık anlayalım bunu daha önce yazan arkadaşlarımız da oldu ama anlamak istemiyosunuz sadece motosiklet pahalı değil artık. Biz çok ciddi anlamda fakirleşiyoruz..
Geçen gün Yozgat'lı bi arkadaşı izliyorum diyor ki " Nusret 1300 lira asgari ücret alıyoruz sana nasıl 1000 lira hesap ödeyelim" bak şimdi ulan tamam nusret çok ciddi pahalı ben hayatımda hiç gitmeye cesaret etmedim zaten bize göre mekanlar değil oralar ama be mübarek adam senin sorgulaman gereken nusretin niye bu kadar pahalı oldugu değil ben niye bu kadar pahalı hayatta 1400 lira asgari ücrete çalışıyorum..Adama diyolar ki benzine zam gelmiş adamın cevabı banane benim arabam yok ki ulan benimde yok ama o benzine gelen zam senin yediğin portakal a bile yansıyor. Yazmaya kalksam bunun gibi çok var ama gerek yok zaten bunları farkedemeyen görmek istemeyen insanlar yüzünden bu hale geliyoruz ama nedense yine o göremeyenler ağlıyor "ya şu almıyorum pahalı" diye..
Lütfen artık geniş açılı düşünmeye çalışalım bu neden böyle diye sorgulamazsak daha kötü duruma düşeceğiz..
Size son tavsiyem motor falan alacaksanız 2,el ya da sıfır bi an önce alın emin olun daha pahalı olacak 2,el de sıfır da.
Kalın sağlıcakla..
Merhaba forum arkadaşlarım
Günde bir kaç kez siteye giriyorum bir iki güzel yazı okurum keyiflenirim ya da yardıma ihtiyacı olanlara bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım diye ancak su son zamanlar artık 2. eller neden pahalı benzin niye pahalı dolar çok yüksek bu fiyatlar niye böyle konularından siteye giresim gelmiyor artık.
kendi fikirlerimi söylemek istiyorum herkesin düşüncesine da saygılıyım.
Arkadaşlar evet artık bir süredir herşey pahalı özellikle İstanbul'da yiyecek-içecek giyim vs aklınıza gelecek herşey artık benim aldıgım maaş hiçbir şekilde yetmemeye başladı şu an sürekli eksiye iniyorum. Eşim bi pazara gidiyor 100-150 TL aşağı niye böyle diyorum portakalın kilosu bile 7-8 lira.
Şunu artık anlayalım bunu daha önce yazan arkadaşlarımız da oldu ama anlamak istemiyosunuz sadece motosiklet pahalı değil artık. Biz çok ciddi anlamda fakirleşiyoruz..
Geçen gün Yozgat'lı bi arkadaşı izliyorum diyor ki " Nusret 1300 lira asgari ücret alıyoruz sana nasıl 1000 lira hesap ödeyelim" bak şimdi ulan tamam nusret çok ciddi pahalı ben hayatımda hiç gitmeye cesaret etmedim zaten bize göre mekanlar değil oralar ama be mübarek adam senin sorgulaman gereken nusretin niye bu kadar pahalı oldugu değil ben niye bu kadar pahalı hayatta 1400 lira asgari ücrete çalışıyorum..Adama diyolar ki benzine zam gelmiş adamın cevabı banane benim arabam yok ki ulan benimde yok ama o benzine gelen zam senin yediğin portakal a bile yansıyor. Yazmaya kalksam bunun gibi çok var ama gerek yok zaten bunları farkedemeyen görmek istemeyen insanlar yüzünden bu hale geliyoruz ama nedense yine o göremeyenler ağlıyor "ya şu almıyorum pahalı" diye..
Lütfen artık geniş açılı düşünmeye çalışalım bu neden böyle diye sorgulamazsak daha kötü duruma düşeceğiz..
Size son tavsiyem motor falan alacaksanız 2,el ya da sıfır bi an önce alın emin olun daha pahalı olacak 2,el de sıfır da.
Kalın sağlıcakla..