Bu Nasıl Yol Tutuştur !

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
pembe motor güzelmiş yani daha sonra konulan motor cantlar falan harika ama o renk beni bozar ::puro::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmayın ya lastiklerin hiç mi önemi yok?

otomobil konusunda en fazla tecrübeli olan f1 pilotları çok mu tecrübesiz???
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Tamam üstadım ;

lastik seçimi tecruıbesi de olsun ...
Denemişlerdir bu lastikleri her tur koşulda

:wiinkk:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
buradan gördüğünle lastiğin ne desenini, ne hamurunu ne de hiç birşeyini anlayamazsın... sadece tecrübeyle olacak iş değil, lastiklerde suyu iyi tahliye ediyor... başka yolu yok..

ben gördğüm kadarıyla demekle tabiki desen ve hamurunu kastetmemiştim...ebat olarak aşağı yukarı mobilet lastiği ebatlarında bir şey demiştim...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Adamlar birde motoru yan yatırmış o zeminde takdir ediyorum ve alkışlıyorum :cat::bounce::thumleft:::biggrinn::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst