tecrübe donanım bi yana, pisttin tamamının ıslak olması ayrı bir faktör..
arkadaşlar küçük su birikintisinden bahsetmiş yana yeni yagmaya başlamış yagmur ikiside aynı..
sonuçta tozlu bir zemin var ve bir kısmı ıslka dolasıyla siz tekerlekle üstünden geçtiğinizde çamurolacak ve sizin tekerleğinizi kaydıracak yada patanaj çekmesini sasglıyacaktır halbuki pist tamamen ıslak olunca tozdan arınmış sadece ıslak bir pist olacak lastiklerin üzerindeki yagmurkanalları vasıtasıyla güvenli bir sürüş olacaktır.. fakat yinede kur asfalta benzemez..