Aman çok dikkat edin. Gerçekten çok tufaf bir hastalık.Geçmiş olsun. İstanbul'da henüz bir şey yok. Bu sene düzenli vitamin almaya başladım, okul çocuğu var evde, ona da veriyoruz yaşına uygun şekilde. Nazar değmesin, daha nezle bile olmadık ailece. Besinlerimiz (taze gıdalar dahil) çöp maalesef, destek lazım.
Geçmiş olsun.
@Erhan bey Konu Dışı altındaki başlıklara atılan yeni mesajlar Forum ana sayfasındaki yeni mesajlar bölümünde gözükmüyor sanırım.
İki gündür yüksek ateş, bulantı hafif boğaz ağrısı ve halsizle beraber devam eden vücut ağrılarından şikayetçiyim. BU sanıl hastalık. 2 günde pert oldum. Ateş düşürücüleri avuçla içiyorum. Etrafımdaki herkeste durum aynı. Salgın var.