Bu motosikletlerde hız sınırı yok / Menderes Özel

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bende bunu merak ediyordum işte, yani süratimiz ibrede gördüğümüzden daha düşük, peki neden böyle?[/QUOTE]
bi motosiklet dergisinde bu konunun detaylı açıklaması 2-3 ay önce verilmişti..fabrikalarda bunun farkında yani km'de gösteren değerin fazla olduğunun fakat insanların tatmin duygusu ön pland.bi gerçek varki bugun bi firma gerçek değerleri gösteren km leri koysa bu motor yavaş gidiyor diye satışları azalacaktır.bu sebebten biraz yüksek km nin kimseye zararı olmuyacaktır düşüncesinden kimseninde pek şikayeti olmadığından bu böyle devam ediyo..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bi motosiklet dergisinde bu konunun detaylı açıklaması 2-3 ay önce verilmişti..fabrikalarda bunun farkında yani km'de gösteren değerin fazla olduğunun fakat insanların tatmin duygusu ön pland.bi gerçek varki bugun bi firma gerçek değerleri gösteren km leri koysa bu motor yavaş gidiyor diye satışları azalacaktır.bu sebebten biraz yüksek km nin kimseye zararı olmuyacaktır düşüncesinden kimseninde pek şikayeti olmadığından bu böyle devam ediyo..

saab otomobillerini bilirsiniz, onlarda psikolojik olarak hız yapma egosunu tatmin eden göstergeler konulmakta, ibre göstergenin sonuna doğru gitmekte fakat hız çokta yüksek değil, bunu motosiklet dahil her araca uygulasalar çok faydası olur kanımca.



 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
saab otomobillerini bilirsiniz, onlarda psikolojik olarak hız yapma egosunu tatmin eden göstergeler konulmakta, ibre göstergenin sonuna doğru gitmekte fakat hız çokta yüksek değil, bunu motosiklet dahil her araca uygulasalar çok faydası olur kanımca.




çok güzel bi teknoloji motosikletlerdede uygulanması yararlı olabilir..:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ducati bu işi biliyor yahu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diğerlerini bilemiyorum ama 1100xx ve hayabusa yazıları pek dogru degil. Birincisi 1100xx'in son surati 300km/sa'dir ki daha fazla hız yapmak tehlike arz ettiğinden kilit konmuştur. Hayabusa'da da bu boyledir.

İkincisi Hayabusa 1100'dan buyuk hacimde olmasına ragmen bırcok konuda 1100xx'den geri kalmıştır. Sadece teknik verilerde urettiği beygir gucu daha fazladır. Yani 1100xx'e şakayla karışık yanıttır diyemeyiz Sayın Menderes Özel. Belki satışlarda suzuki öndedir ancak bu onu 1100XX'den daha iyi yapmaz. Bunu birçok test sonuçlarına bakarak ve işinin ehli profesyonel inceleme yapan kişilerin makalelerini okursak anlayabiliriz.

HATIRLATMA: Bird kelimesi İngilizce'de tavuk değil kuş anlamına gelmektedir Sayın Menderes Özel.

Herkese saygılar..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst