BU MOTOSİKLET sizce nasıl almayı düşünüyorum

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok temiz bi motora benziyor. Eğer tecrüben ve paran varsa al.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bu ilanı bende takip ediyorum. Eğer motor dediği gibi sağlamsa bi 50bin daha rahat yapar bence modelin düşük olması çokda önemli değil
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
abi bende öyle düşünüyorum şuan 1 cup kullanıcısıyım mondialin onla okula felan git gel yapıyorum bu motor baya hoşuma gitti.Fiyatıda aşşağa yukarı uygun ne yapsam ne etsem diye düşünüyorum...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
abi bende öyle düşünüyorum şuan 1 cup kullanıcısıyım mondialin onla okula felan git gel yapıyorum bu motor baya hoşuma gitti.Fiyatıda aşşağa yukarı uygun ne yapsam ne etsem diye düşünüyorum...

dışı seni içi beni yakar die bi olay var gidip bakmak baktırmak lazım motor temizse fiyatı uygunsa alıp bi kaç hafta çalıştıkdan sonra normal gelir sana yani kullanabilirsin fakat gaza gelmemen lazım acemi dönemlerinde yavaş yavaş öğrenmen gerekiyo.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
ne soruyon kardeşim. al ölene kadar bin :D merak etme senden önce miadı dolmaz bu motorun. suzukinin dillere destan motorları var. ilandada yazdığı gibi benzinini ve yağını koy kullanabildiğin kadar kullan.ennnnn kötü ihtimalde bi piston silindir değişir 100 000 km daha sorun çıkarmaz. sen sorun çıkartmadıkca.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
abilerim kendimden korkuyorum hani beni üstünden atar kullanamam v.b ne bilim ama bir yandanda çok istiyorum heralde alıcam ben bunu koyacam kapımın önüne cesaretimi toplayıp atlıyacam üstüne :D
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motorun neden sag ve sol deposunda garip sekilde nazar boncugu etiketi var. Motora bakmaya gittiginde o etiketleri kaldir, bakalim altindan ne cikacak.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
tmm abi bana önerebileceğiniz bakmam gereken yerler varsa söleyin inceleyim...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
motor bloğunun üzerindeki vidalara da bak istersen. sökülüp takılmışlık varmı diye. pek sanmam ama nolacağı belli olmaz
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
cub dan 500cc naked a geçmek biraz problem yaratabilir diye düşünüyorum tabii daha önce yüksek hacimli motor kullanmadıysanız
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
aynısından arkadaşımda var şehir içi tüketimi 7lt şehirler arası 5-5,5lt yakıyor diyor :) bu benzin parası önemli deil diyorsan alabilirsin
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
motor kütahya tawşanlıdaymış liseyi orda okudum çok arkadaşım var bir sordurtayım sahibinide kesin tanırlar (tavşanlı küçük yer) gitmene gerek bile kalmayabilir sen bana özel msj at da iletişimde olalım baktırtırız bi fikir ediniriz.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Tarihte ne var ki?

24 ekimde verilmiş ...yani 2.5 aydır satamamış, buda şu demek oluyor: ya motorun görünmeyen bir problemi var (yüksek ihtimal)
ya da sahibinden.com da birçok kişinin yaptığı gibi fiyatı şişirmiş satamıyor.

bütün bunlara rağmen temiz ve normal km li bir gs 500 güzel bir motordur.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
24 ekimde verilmiş ...yani 2.5 aydır satamamış, buda şu demek oluyor: ya motorun görünmeyen bir problemi var (yüksek ihtimal)
ya da sahibinden.com da birçok kişinin yaptığı gibi fiyatı şişirmiş satamıyor.

bütün bunlara rağmen temiz ve normal km li bir gs 500 güzel bir motordur.

8 tl verdigin zaman ilan tarihi yenilenir. yada ilanı kaldırıp yeniden ilan verir. mesele bu degil.

o motosikletin üzerinde suzuki yerine honda yazsaydı 6 ya bile satılırdı.

insanlar suzuki ve kawasakiden ürküyor. ya parça lazım olursa motor haftalarca yatarsa diye. haksızda degiller. birde işin diger bir boyutuvar. bu tarz bir motosiklete talip olacak insanlar parayı kolay kazanan insanlar degiller. parayı kolay kazanan insan gidipte ikinci ele pek bakmaz. hal böyle olunca potansiyel müsteri kitlesi ya günün birinde paraya sıkışsam satmakta skıntı olur mu diye tereddütle yaklaşıyor.

konuyu açan arkadaş için söylüyorum 4-5 arası çok temiz 2005-2007 bir cbf250 alınıp binilebilir. satarkende çok fazla sıkıntı çekmezsin. yedek parça desen çıkma olarak bol miktarda var. yenileri pahalıdır. ama olmamasından daha makbuldür pahalı olması.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
2001 model oldugunu unutmamak lazım. 11 yaşında bir motor ve 50.000 kmde olması ihtimali oldukca az.

2001 model 120.000 de 4.000 TL olsaydı al derdim.

Bunun yerıne 250 cc hyosung onerırım aynı fıyata 2-3 yaşında motor bulabılırsın. Hem ekonomık hemde gücü az.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst