Bu motorun markasını bilen varmı acaba ?

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar;
Bu motorun markasını bilen varmı acaba.bu resmi forumların bırısınden buldum ama kımden aldıgımı bılemıyorum vede motorun markasını vede kımın getırdıgını hatırlamıyorum yardımcı olursanız sewınırım .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Dizayn yamaha virago 250

Ama bu çincesi

bu Monero
keeway
salcano
bisan
osmanlı olanı var

Sen parayı bas sana hakan3005 olanını bile yaptırırım:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Monero'nun fuarda sergilediği 250 cc'lik biri sıralı, biri V motor olan Cruiserlarından V motorlu olanı.
Fotoğraf da benim çekimim.:cherry: :cat:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
4
ewet olcay 138 sımdı hatırladım baska bır konudan bahsederken almıstım cewaplar ıcın cok tesekkurler.motor hakkında bılgısı olan varmı ? nasıldır nedır dıye veya kullanan varmı

ama moneromotor.com.tr adresınde 250 lık bır motor yok ürün gamında bole bir motor gozükmüyor:) acaba daha türkiyeye gelmedimi.buda 25 lık keeway lergıbımı olacak acaba son tarıh onlarda mayıs sonuymus ole mail geldi motomax tan
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
galiba mondial ( emin deilim ))
Kesinlikle Mondial değil, markası Monero. Ama satışı, servisi, hakkında bir bilgim yok.
Fuarda fiyatına 3590 YTL demişlerdi.(ÖTV zammından önce.)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
KINLING de değil XINLING
Monero CMX 250 A.
V2 silindirli, hava soğutmalı.
249 cc
18.6 hp / 7800 rpm
3 lt/100 km
9.5 lt tank
CDI Ateşleme
Elden elektrikli marş
5 vites
Ön disk/arka kampana frenler
Ön 90/90-18, arka 130/90-15 lastikler
147 kg
Ebatlar: 2230*760*1140
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
olcan138' Alıntı:
KINLING de değil XINLING
Monero CMX 250 A.
V2 silindirli, hava soğutmalı.
249 cc
18.6 hp / 7800 rpm
3 lt/100 km
9.5 lt tank
CDI Ateşleme
Elden elektrikli marş
5 vites
Ön disk/arka kampana frenler
Ön 90/90-18, arka 130/90-15 lastikler
147 kg
Ebatlar: 2230*760*1140

ahahaaa baba harikasın ya.. :cherry: :cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
6
olcan138' Alıntı:
KINLING de değil XINLING
Monero CMX 250 A.
V2 silindirli, hava soğutmalı.
249 cc
18.6 hp / 7800 rpm
3 lt/100 km
9.5 lt tank
CDI Ateşleme
Elden elektrikli marş
5 vites
Ön disk/arka kampana frenler
Ön 90/90-18, arka 130/90-15 lastikler
147 kg
Ebatlar: 2230*760*1140


Özellikler aynen böyle...5 gün önce bu motoru 4300 YTL (1000 YTL Pesin 330x10) ödeyerek satin aldim...Renk örnek gösterdiginiz resimdeki ile ayni.Vibration düsük.Performans fena degil...1000 km bakimina kadar pek zorlamayi düsünmüyorum,fakat 110 km/saat hiza kadar cikardim.Uzaktan hos duruyor.Tam bir klasik chopper durusu var.Fakat nede olsa China mali ve yakindan incelendiginde iscilikteki laubalilik ve kalite düsüklügü ayan beyan ortada.Sase deki kaynaklar itinali taslanmamis.Direksiyon ile benzin tanki arasindaki sase boslugu cok fazla ve biraz rahatsiz etti beni acikcasi...Vitesten bosa gecirirken zorlaniyorum.Vites kolunda biraz bosluk var belki montajdan kaynaklidir bilemiyorum...Sinyal ve Farlarin icindeki aynaliklar adi malzemeden yapilmis plastik.Flasörü naylon icine bantla güzelce sarin yikarken su aliyor ve "iyi aksamlar" oluyor.Aldigimin ertesi günü basima geldigi icin biliyorum. :) Bunlarin haricinde bende tanimaya calisiyorum.Gezinti esnasi zevkli, yormuyor.Süspansiyon güzel ve yumusak.. V motor cift silindir olusu bir avantaj.vs vs...

Görüsmek üzere...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
hakan3005' Alıntı:
ama moneromotor.com.tr adresınde 250 lık bır motor yok ürün gamında bole bir motor gozükmüyor acaba daha türkiyeye gelmedimi

CoolMaster' Alıntı:
5 gün önce bu motoru 4300 YTL (1000 YTL Pesin 330x10) ödeyerek satin aldim...

Demek ki gelmiş.
CoolMaster kullandıkça yorumlarını bekliyoruz...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
6
Khutuck' Alıntı:
@Coolmaster
Bu kadar kaliteli(!) ise neden bu malı aldın ki?

(!) isareti sanirim motor bu kadar berbatsa neden aldin anlamina geliyor. :)
Ben motoru kötülemedim ki ! Sadece kullanmaya basladigim gündenberi edindigim fikirleri buraya yazdim.Yaziyi dikkatli okumus olsaydin hem iyi hemde kötü yönleri hakkinda edinebildigim fikirleri yazmis oldugumu anlardin diye düsünüyorum.Kaldi ki 4.5 milyara alinabilecek bir chopper'in genel yapisi ancak bu kadar olur.Bir dahaki yil asagidaki motoru aldigimda isallah onunla ilgili fikirlerimide yazarim... :)
Sevgi - Saygi

r2b.jpg


HARLEY-DAVIDSON VRSCR
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bugün Nuhkuyusu'nda gördüm Monero'nun V motorlu motosikletini. Gördüğüm bayinin adını bilmiyorum ama gelmek isteyen olursa uğrayıp gösterebilirim.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
olcan138' Alıntı:
Bugün Nuhkuyusu'nda gördüm Monero'nun V motorlu motosikletini. Gördüğüm bayinin adını bilmiyorum ama gelmek isteyen olursa uğrayıp gösterebilirim.

Gelirsen arada buluşalım.Hem motorun hakkında detaylı görüş almak istiyorum senden.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@DARKDIAMOND, En kısa zamanda...:rendeer:
Bu incelemeden yeni fotoğraflar gelecek bekleyin...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst