bat_boy Katılım 7 Tem 2008 Mesajlar 120 24 Eyl 2008 #21 :cyclopsan iyimiş valla...ııı ben vazgeçtim böyle bi oyuncağım olsa odamın en ücra köşesine koyup arada bakardım öyle
:cyclopsan iyimiş valla...ııı ben vazgeçtim böyle bi oyuncağım olsa odamın en ücra köşesine koyup arada bakardım öyle
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 25 Eyl 2008 #22 Bilgilendirmek acisindan, konuyla ilgili kaynaga www.rcpano.net adresinden ulasabilirsiniz..
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 25 Eyl 2008 #23 Çok güzel bir oyuncak.Oldum olası hep sevmişimdir böyle oyuncakları.:cherry:
SessizGezgin Katılım 20 Ağu 2008 Mesajlar 238 26 Eyl 2008 Konu Yazar #24 yarasa-35' Alıntı: merhaba bu motor sende varmı? eğer varsa nerden aldın ücret nedir? cevap yazarmısın Genişletmek için tıkla ... hayır bende yok bende tesadüfen gördüm hoşuma gitti ama nereden baksan 500 ytl üstündedir..
yarasa-35' Alıntı: merhaba bu motor sende varmı? eğer varsa nerden aldın ücret nedir? cevap yazarmısın Genişletmek için tıkla ... hayır bende yok bende tesadüfen gördüm hoşuma gitti ama nereden baksan 500 ytl üstündedir..
125-MZ Katılım 20 Ağu 2008 Mesajlar 190 28 Eyl 2008 #25 off süper yaa bide bunun cross tipini yapacaklar ondan sonra oynaöaya doymassın