Bu Montu alıcam Öneriler ?

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
şu an dainese mont bulamayabilirsin belki dün kaskı alırken montta baktım daineselerdede indirim varmış %40lık deri mont bi tane gördüm kadıköydeki şubesinde :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
gayet saglıklı bişiye benziyor.
biraz daha araştır ve aklına takılırsa bu mont.
bence al derim...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
marka secimi değil benim için önemli olan kalitesi :cat: suzuki giderse yamaha gelir



< iLk@yy > su anda ıspartada oldugumdan istanbula malesef gidemem
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
marka secimi değil benim için önemli olan kalitesi :cat: suzuki giderse yamaha gelir

git mağzaya bak bence arkadaşım
mesela bi çok montta montla beraber omur koruması varken dainese'lerin arka kısmında bu yoktur istersen alıp kopyabiliyosun ama fermuarlı bölmesi var çoğu montta olduğu gibi =)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
o zaman antalyadan bakıcaz ama bu mont hoşuma gitti bakalım yorumlar ne yönde olcak aslında türkiyede dışarıya oranlar yarı yarıya fiyatı var
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
tabikide öyle bu aralar çoğu yeri gez ama şubattaki fuar yaklaşıyor mağzalarda fuar ürünleri yönünde stok yapmaya başlıyorlar artık ufaktan stok eritmek için vs indirim olucak sanırım bu aralar çok haberin olsun :cat: takip et piyasayı
bide denemen lasım bişeleri internettende alıcaksan misal dainese goretex mont var bende racing 54 beden o ama deride 50 beden oluyor en basidinden aynı markada racing modelinde bile fark ediyor...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
tabikide öyle bu aralar çoğu yeri gez ama şubattaki fuar yaklaşıyor mağzalarda fuar ürünleri yönünde stok yapmaya başlıyorlar artık ufaktan stok eritmek için vs indirim olucak sanırım bu aralar çok haberin olsun :cat: takip et piyasayı
bide denemen lasım bişeleri internettende alıcaksan misal dainese goretex mont var bende racing 54 beden o ama deride 50 beden oluyor en basidinden aynı markada racing modelinde bile fark ediyor...


anladım eline sağlık dikkate alıca seni :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzel gösterişli bir mont.bence denemeden ve kalitesini incelemeden almamalısın
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
p.jpg

Bundan mı bahsediyorsun abi::xtongue::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
91
300 ytl az para değil arkadaşım
birazdaha araştır istersen
feyizoğluna bak bide.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
bun malı canlı gördüm tavsiye etmem kesinlikle resmen naylon resimde güzel görünüyo ama sakına RİCHA marka mont aldım bende baya güzel 230€ etiket fiyatı var fakat 1 sene oldu düşmüştürr kızıltoprak mototal da bakmanı tavsiye ederim
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bun malı canlı gördüm tavsiye etmem kesinlikle resmen naylon resimde güzel görünüyo ama sakına RİCHA marka mont aldım bende baya güzel 230€ etiket fiyatı var fakat 1 sene oldu düşmüştürr kızıltoprak mototal da bakmanı tavsiye ederim

mototal pahalı gibi biraz ama yanlışta hatırlıyor olabilirim oradan alışveriş yapmadım hiç:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yalova'da bi abide var bu monttan.. Srad 750 kullanıyordu uzun süreden beri. Bugün gördüm 600 F kullanıyor ve üzerinde aynı mont. Görüntü hoş olmuyor. Motoru değiştirmeyeceksen al tabiki de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst