bende geldim
ışıgı gören geliyo ya :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:57 AM ----------
1000de kitlenmez bu başlık :queen:
ben olaya müdahil olmayacağım merak etmeyin
bu arada 1000 de kilitlerin 1001.mesajı ve sonrası olursa silerim kralını tanımam![]()
ışıgı gören geliyo ya :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:57 AM ----------
1000de kitlenmez bu başlık :queen:
Ya millet bu topicteki tek bayan olarak ben 1000'inci msj'ı AYGÜL'e bırakalım derim..