bu kadarıda fazla degil mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
....................
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
O arabayı sıkıştırcan Bi yerde İniceksn Dövüceksn Tam Dayaklık Böle Sürücüler:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Adamı dövüğünüz kadar yolda 200 bilmem kaç süratle arkasındaki bmw ile yarış yapan ss sürücüsüne bir laf etmezsiniz değil mi?
40 km/s ile sol şeride girip araç sollamak yasak (ki değil) 220 ile otobanda benzin harcamak serbest, he mi?
O doblo şöförü aynasından kum tanesi kadar görmüştür gelen motoru ve 2 sn. sonra da arkasına bulmuştur motoru..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
Adamı dövüğünüz kadar yolda 200 bilmem kaç süratle arkasındaki bmw ile yarış yapan ss sürücüsüne bir laf etmezsiniz değil mi?
40 km/s ile sol şeride girip araç sollamak yasak (ki değil) 220 ile otobanda benzin harcamak serbest, he mi?
O doblo şöförü aynasından kum tanesi kadar görmüştür gelen motoru ve 2 sn. sonra da arkasına bulmuştur motoru..

::plus1::
Sana katılmakla birlikte aracın yanına yaklasıp gaza basması ilginç.Aklı sıra sinirlendim demeye calısıyor ama adam uyuzun teki olsa direksiyonu sola bir kırsa.::cekic::
Birde üste cıkmak için otabanda sol serıde 40 la giren doblo yazmış.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
18
Adamı dövüğünüz kadar yolda 200 bilmem kaç süratle arkasındaki bmw ile yarış yapan ss sürücüsüne bir laf etmezsiniz değil mi?
40 km/s ile sol şeride girip araç sollamak yasak (ki değil) 220 ile otobanda benzin harcamak serbest, he mi?
O doblo şöförü aynasından kum tanesi kadar görmüştür gelen motoru ve 2 sn. sonra da arkasına bulmuştur motoru..

Gerekli açıklama diye buna derim ben.:cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafikte istediğiniz yerde durabilirsiniz. Otoban sol şerit buna dahil!
Önünüze insan çıkar durmak zorunda kalırsınız.
Son anda fark edilen bir çukur olur durmak zorunda kalırsınız ve durursunuz.
Veya aracınızda teknik bir arıza belirir durmak zorunda kalırsınız.
Trafik kuralları belirlenirken bu olasılıklar düşünülmüş ve yolun neresinde olursanız olun durma hakkı size verilmiştir.
O yerden yere vurduğunuz doblo sürücüsü paşalar gibi yakmış dörtlü ikazlarını arkasından gelen araca uyarı veriyor.
Bak önümde bi tehlike var bana fazla yaklaşma diyor.

Peki o SS'deki vatandaş hangi akla hizmet basıp gidiyor?
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
adam aynasına baksaydı adam akıllı görürdü ... motorlu 200 le değil 100-120 ile gitse yine aynısı olurdu çünkü adam şerit değiştirdikden sonra aynasına bakıyor...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
YETER BE!

Bu kadarı da fazla!

Trafik olan bir yolda herifin teki zevk için hız sınırının 2 katından fazla olan 250'yle gidiyor, bir vatandaş kurallara uyarak sollamaya çıktı diye laf ediyorsunuz! geçtim motorculuktan, hay sizin insanlığınıza!!!

O Doblo'nun arkasında bir bebek olsaydı, 1000RR'lı dallama arkadan 240'la Doblo'ya çarpıp o bebeği öldürseydi suç Doblo sürücüsü mü olacaktı?

Kurallara uyan sürücüyü dövmek lazım diyenleri videoyu çeken 1000RR'ın sürücüsü sudan gelinceye kadar dövmek lazım asıl.

Motorcular arasında serseriler var, artık forumu da sarmışlar...




Bu arada Doblo'nun plakası 34 BA 3***, yanındaki aracın da plakası Türk, video Türkiye'den.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
evet video Türkiyeden.Videoyu upload eden nicke bakarsan zaten :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Fireblade'i kullanan arkadasin, daha kamyondan önceki otomobili sollarken frene asilmasi gerekirdi.
Doblonun falso yapacagi daha o an net olarak belli oluyor.
Sen hala ayakta uyursan, bosu bosuna onu bunu suçlar durursun.

Baska bir topicte periferik görüs kazanmak ile ilgili biseyler yazmistik.
Iste o görüsün önemi, bu video da net ortaya çikiyor.
Motosikleti kullanan arkadas bu egzersizi yapsaydi, dedigim gibi daha kamyondan önce gazi kesmis olurdu.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu video Almanya dan degilmi.:mrgreen:
Almanya'nın plakaları görmeyeli baya degişmiş:)

adszdb.png


 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  1.2.42.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst