YETER BE!
Bu kadarı da fazla!
Trafik olan bir yolda herifin teki zevk için hız sınırının 2 katından fazla olan 250'yle gidiyor, bir vatandaş kurallara uyarak sollamaya çıktı diye laf ediyorsunuz! geçtim motorculuktan, hay sizin insanlığınıza!!!
O Doblo'nun arkasında bir bebek olsaydı, 1000RR'lı dallama arkadan 240'la Doblo'ya çarpıp o bebeği öldürseydi suç Doblo sürücüsü mü olacaktı?
Kurallara uyan sürücüyü dövmek lazım diyenleri videoyu çeken 1000RR'ın sürücüsü sudan gelinceye kadar dövmek lazım asıl.
Motorcular arasında serseriler var, artık forumu da sarmışlar...
Bu arada Doblo'nun plakası 34 BA 3***, yanındaki aracın da plakası Türk, video Türkiye'den.