bu havalar için uygun bir yağmı ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumun yağı bitmişti bi arkadaş resimde görünen yagı verdi bende doldurdum kullanıyorum bitmedi daha

1-sizce bu havalarda bu yag uygunmu :silent:
2-kullanan arkadaşlar varmı :silent:
3-siz ne tavsiye edersiniz :silent:

olumlu yada olumsuz yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler



 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
piyasadaki en ucuz yağ 20-50 5-10 lira. kışın kalın gelir. sabahları zor çalışır.
ha bir de traktöre 30 numara yağ var o biraz daha ucuz:p
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
herhalde soguk havalarda az daha ince yag kullanılıyor?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
motosiklet için kamyon nerden çıktı :silent:

Kamyon mu bu o kadar kalın yağ koyuyorsun demiş arkadaşımız.

Bu mevsimde 10/40 - 15/40 idealdir. Şu an koymuş olduğundan bu mevsimde verim alamazsın, hele sadece kısa mesafelerde gidip geliyorsan iyi olmaz. Değiştirmende yarar var.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
bi yukarda arkadas yazmıs daha ınce kullanılması gerektıgını bılıyorum bende ancak kac numara tam bılmıyordum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kamyon mu bu o kadar kalın yağ koyuyorsun demiş arkadaşımız.

Bu mevsimde 10/40 - 15/40 idealdir. Şu an koymuş olduğundan bu mevsimde verim alamazsın, hele sadece kısa mesafelerde gidip geliyorsan iyi olmaz. Değiştirmende yarar var.

şimdi daha iyi anlaşıldı saolasın acıklama için senin kullandıgın bir yag varmı bahsettıklerınden hangisi:silent:

teşekkür.MkD :cat:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Yarı otomatik motorlarda (cup modelleri) uygun olabilir,ama vitesli motorlarda iyi olmayabilir.Ön görüleni ve ideali 10-40 dır.Bana, yazın kullancam dersen olabilir,soğuk havalarda tavsiye etmem.
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
Ben motoru aldım alalı shell 15- 50 kullanıyordum su castrol 15-40 ya da 10-40 ı deneyecem kac km ki ömrü bu yağın bılen var mı ben 1500 e bır degıstırır dım ...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben motoru aldım alalı shell 15- 50 kullanıyordum su castrol 15-40 ya da 10-40 ı deneyecem kac km ki ömrü bu yağın bılen var mı ben 1500 e bır degıstırır dım ...

Ben ortalama 2.000'de değiştiriyorum. Motorun kullanma klavuzunda 3.000 km değişim yazıyor. Motora ve kullanıma göre bu süreler değişebilir. Ama erken değiştirmek geç değiştirmekten iyidir her zaman.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
yazını dikkatlice okudum. senin apache yağ yakmaya başlamış desene. sık sık yağını kontrol et. üzerini mutlaka tamamla ara ara. full sentetik yağ bulursan iyisinden yağ yakman azalıyor. castrol racing 10w 50 yağ al fiyatı 20-25 lira
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 40 mı 10 50 mi :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst