Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 953
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamyona göre mi? motosiklete göre mi?
motosiklet için kamyon nerden çıktı :silent:
herhalde soguk havalarda az daha ince yag kullanılıyor?
Kamyon mu bu o kadar kalın yağ koyuyorsun demiş arkadaşımız.
Bu mevsimde 10/40 - 15/40 idealdir. Şu an koymuş olduğundan bu mevsimde verim alamazsın, hele sadece kısa mesafelerde gidip geliyorsan iyi olmaz. Değiştirmende yarar var.
şimdi daha iyi anlaşıldı saolasın acıklama için senin kullandıgın bir yag varmı bahsettıklerınden hangisi:silent:
Ben motoru aldım alalı shell 15- 50 kullanıyordum su castrol 15-40 ya da 10-40 ı deneyecem kac km ki ömrü bu yağın bılen var mı ben 1500 e bır degıstırır dım ...
kışın 1040 kullansan daha iiii.... bu yağ kalın gelecektir...