İşte buna koptum billa,kazanın tüm stresini attım şu an desem yalan olmaz.Sadece ağrılarım hatırlatıyor biraz o anı.Kolay değil 0.097 ton luk bir bedenin lombadanak yere çakılması.Geçmiş olsun birader.Bu zevki ağız tadıyla yaşamak için korunmak şart,aynen diğer zevkleri yaşarken korunmanın şart olduğu gibi.:wiinkk:
Size kazasız zevkli bir hayat dilerim.:cat: