Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Topicte gördüğünüz fotoğraflar, benim sevdiğim bir insanın objektifinden çıkmadır.
Yani internette yalan olmuş fotoğraf serilerinden biri değildir.
Aslında bu fotoğraflardan birini internet alemine düşmeden önce sizler gördünüz.
Rahmetli Sinan'ın topiğine bu fotoğrafı asmış ve Türk motorcusunun kartvizitidir demiştim.
Daha sonra dostum bloğunda bu fotoğrafları yayınladı ve iş buralara kadar geldi.
Bu fotoğraf kısa süreli bir şov fotoğrafı olsaydı üzerinde tartışmaya bile gerek yoktu.
Fakat maalesef öyle değil..
Bu nedenle polemik yaratan mevzu için fikrimi beyan ederken isim de kullanacağım.
Nebi;
düşüncelerinde ince bir nezaket ve empati var. Dürüstçe fikrini yazmışsın.Fikir bazında yanlış demek ahmaklık olur.
Gergerli;
İçinden geçeni söylemişsin.Yani dürüst davranmışsın. Maske takmamışsın...
Ben;
İçimden geçenleri yazmadım çünkü forum kurallarına aykırı.
Fakat düşüncemi tarif etmek gerekirse, Gergerli'nin düşünceleri benimkinin yanımda masum bir çocuk gibi kalır.
O arkadaş bunu yaparken utanmadıysa, alınmadıysa, yazdıklarımızdan da utanmasın...
Bu şekilde motosiklet kullanan birinin umutsuz bir vaka olduğunu düşünüyorum.
Yazdıklarımızdan bırakın alınmayı, bişey anlayacağını bile zannetmiyorum....
Yani bu arkadaş için kendinizi üzmeyin.
Deymez.....
Kavga etmeye ise hiç deymez.
Yani internette yalan olmuş fotoğraf serilerinden biri değildir.
Aslında bu fotoğraflardan birini internet alemine düşmeden önce sizler gördünüz.
Rahmetli Sinan'ın topiğine bu fotoğrafı asmış ve Türk motorcusunun kartvizitidir demiştim.
Daha sonra dostum bloğunda bu fotoğrafları yayınladı ve iş buralara kadar geldi.
Bu fotoğraf kısa süreli bir şov fotoğrafı olsaydı üzerinde tartışmaya bile gerek yoktu.
Fakat maalesef öyle değil..
Bu nedenle polemik yaratan mevzu için fikrimi beyan ederken isim de kullanacağım.
Nebi;
düşüncelerinde ince bir nezaket ve empati var. Dürüstçe fikrini yazmışsın.Fikir bazında yanlış demek ahmaklık olur.
Gergerli;
İçinden geçeni söylemişsin.Yani dürüst davranmışsın. Maske takmamışsın...
Ben;
İçimden geçenleri yazmadım çünkü forum kurallarına aykırı.
Fakat düşüncemi tarif etmek gerekirse, Gergerli'nin düşünceleri benimkinin yanımda masum bir çocuk gibi kalır.
O arkadaş bunu yaparken utanmadıysa, alınmadıysa, yazdıklarımızdan da utanmasın...
Bu şekilde motosiklet kullanan birinin umutsuz bir vaka olduğunu düşünüyorum.
Yazdıklarımızdan bırakın alınmayı, bişey anlayacağını bile zannetmiyorum....
Yani bu arkadaş için kendinizi üzmeyin.
Deymez.....
Kavga etmeye ise hiç deymez.