Bu fotolara nasıl bir başlık uygun olur ki?

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Topicte gördüğünüz fotoğraflar, benim sevdiğim bir insanın objektifinden çıkmadır.
Yani internette yalan olmuş fotoğraf serilerinden biri değildir.
Aslında bu fotoğraflardan birini internet alemine düşmeden önce sizler gördünüz.
Rahmetli Sinan'ın topiğine bu fotoğrafı asmış ve Türk motorcusunun kartvizitidir demiştim.
Daha sonra dostum bloğunda bu fotoğrafları yayınladı ve iş buralara kadar geldi.

Bu fotoğraf kısa süreli bir şov fotoğrafı olsaydı üzerinde tartışmaya bile gerek yoktu.
Fakat maalesef öyle değil..

Bu nedenle polemik yaratan mevzu için fikrimi beyan ederken isim de kullanacağım.

Nebi;
düşüncelerinde ince bir nezaket ve empati var. Dürüstçe fikrini yazmışsın.Fikir bazında yanlış demek ahmaklık olur.
Gergerli;
İçinden geçeni söylemişsin.Yani dürüst davranmışsın. Maske takmamışsın...


Ben;
İçimden geçenleri yazmadım çünkü forum kurallarına aykırı.:)
Fakat düşüncemi tarif etmek gerekirse, Gergerli'nin düşünceleri benimkinin yanımda masum bir çocuk gibi kalır.

O arkadaş bunu yaparken utanmadıysa, alınmadıysa, yazdıklarımızdan da utanmasın...

Bu şekilde motosiklet kullanan birinin umutsuz bir vaka olduğunu düşünüyorum.
Yazdıklarımızdan bırakın alınmayı, bişey anlayacağını bile zannetmiyorum....

Yani bu arkadaş için kendinizi üzmeyin.
Deymez.....

Kavga etmeye ise hiç deymez.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
birde boynunda inek çanı var bağıra çağıra gezidirio vs...allahım dedim...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
8
arkadaşlar sız bunu daha yenımı goruyorsunuz hergun gormek ıstıyen varsa kadıkoye beklerız burada o arkadaş kopek motor hastası
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arkadaşlar kusuruma bakmayın..

şuan için mesajlarım üstünde değişiklik yapma gibi bir olanağım yok.
Çünki anlık olarak mesajlarınız üstünde 5-6 değişiklik yapmaya kalkınca bu sistem çalışmıyor..
Kısaca diyeceğim şu ki;
@Coq hocamdan alıntıyla yazacağım mesajım için
Konu başlıklarını karıştırmışım ve bu konuya yazacaklarım bazılarını bir başka
konuya yazmışım.
Gerçi o konuyada uydu yazdıklarım...Biraz uzun bir mesaj oldu ama ne yapayım ki konuyu anlama babında buna mecbur (ben ve @Coq Hocam )kalıyoruz..
İşte mesajım..Sıkılacaksanız okumayada bilirsiniz..(tavsiyem okumanızdan yana)

.
[NOT]
Hocam ;
ellerin dert görmesin...

Yazdığın mesajları herzaman büyük bir zevkle okuyorum ve okuyacağımda..
Yaş olarak aynı yaştayız.Evet...::friends:

İnan mesajlarımda senden bahsetmek ve senden alıntılı cevap vermek
bana haz veriyor..::cheeeeer
Siteye girdiğimde okuduğum ilk mesajlardan biri
önce kendi aboneliklerimdeki mesajlarım sonrada sizin mesajlarınız..:cherry:

Şu kadarını söyleyeyim..Senin hakkınızda bilgi alma babında
önceki nickinle yazdığın mesajları bile tek tek okumuşumdur..Cidden..
Lakin size Hocam demem bunun içindir..::144::::148::

Tatlı tatlı atışma yaparak diğer arkadaşlarımızın (olumlu-olumsuz düşüncedekilerin)
doğruyu öğrenmelerini sağlamak, düşüncelerinde ne denli haklı-haksız olduklarını bilmelerini sağlamak için ortam yaratmaya çalışıyoruz..::friends: ::sefereee

Yoksa bu alıntılı cevaplarla birbirimize üstünlük sağlayalım, savaşalım,kırıcı olalım
gibi bencilce bir tavır içine girmenin konuyu bir noktada toplamaktan ziyade dağıtmaya ve anlaşılmaz olmasına sebep olacağını ikimizde biliyoruz.::shake2::
Yani ;makinanın(konunun)
avans ayarını iyi verdiğimiz kanısındayım..:cat:
Ama bazı arkadaşlarımız bunu kavrayamamış ki bazı konularda "ben bu adamları mat edeyimde görsünler" gibi bir gayretin içine giriyorlar..::pokey::

Bu sitede yaş olarak bir çok kişiden üst rakamlardayız..Olgunlaşmışız..
Hayattan ders almışız..Ve görüyorum ki fikirdaşız..::shake2::

(ama birileri çıkıp " konuyu okumadan şunu yazmışsın, bunu yapmışsın" diyor
ya.Beni öldürüyor valla.)
Ben bir topicdeki konuya atlayacaksam eğer
balıklama sitilini kullanmam..Hazırlıklı olmak içinde önce o konu hakkında bilgim varmı diye düşünürüm..
Pek fazla bir bilgim yoksa dışardan izler bilgi edinirim..Bu benim hayat felsfemde de
uyguladığım
SUS-DİNLE-BİL-ANLAT-DİNLE-PAYLAŞ denklemidir..
Azçok beni tanımışsınız.
Fikirler tabi ki özgür olmalı.Zaten adı üstünde FİKİR...
Şu dünyada nereye neye bakarsak hepsi zamanında bir FİKİRden ibaretti..
Basmakalıp olmak bize ve geleceğimize fayda getirmez..
Yerinde sayar,gelecek dediğimiz ortam gelmez..
Her an bilgi alıcı yönümüzü, bilgilenme yönümüzü hazırda tutmalıyız..
İnsan yaşadıkça , okudukça ,fikirlere saygılı yaklaştıkça ve seviyeli tartıştıkça kendini geliştirir..

Biz fotodaki ince detayları ve hataları anlatmak için yol alamaya kalktık..Bir adım atmadan önümüze engel çıktı..onu aştık..Bir adım da attık bu sefer
viraj çıktı..

Hocam hani ben hep anlatırım ya magazinsel motorcu olduk diye..
İşte en büyük örneklerinden biride bu topicdeki fotolar..
Hatalar diz boyu.Kuralsızlık hat safhada..Ama biz köpeğe ve aksesuarına takıldık..::fool::
Konuyu ilgi alanımıza çekmek için önce sorular sordum
kimseden çıt yok..Tekrar sordum aynı soruyu yine yok..:pr:
Bende hınzırlık ::winkwink yapıp bir deyim kullandım..Derisi kalın...(hatırlarsanız bu
deyimi kendimede yorumlamıştım bir ara)
Magazinsel motorculuk buna anında karşı tavır koydu..:p

Ne diyelim..Nasıl anlatayım ki..:silent:
Allah akıl fikir versin..:mrgreen:
Tabi banada versin Allah'ım.:)

Demek ki AŞB ve Name EKİN gibilerine ihtiyacımız her zaman olacak..
Ta ki motorculuğun magazin kısmı çökene kadar.:bounce:
Ta ki seni ve beni anlayana kadar..İkimizinde düşüncelerinin aynı ama
farklı dilden anlatıldığını bilene kadar...:silent:

Ama şuan için bu imkansız
gibi görünüyor...:mrgreen:

Yine yazmışımda yazmışım..yazmışımda yazmışım..(anlayan anladı):)

Yazmışım ama boşa yazmamışım kanımca...Yazdıklarımı tekrar okudum.
Baktım ki;
Seni ve ben kendimi bayağıda bi pofpoflayıp yağlamışım..Allah sonumuzu HAYIR EDE....:queen::queen:[/NOT]
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
77
Ben bu arkadasi TV'de gordum. kadikoy civarinda dolasiyor diyorsunuz ya, bin bir tane Sampiyonlar Ligi programi yapilir ya, onlardan birinde sanirim Fenerbahce-Chelsea macindan bahsediyorlardi. Turk taraftarlarindan bahsederken bu arkadasin fener formali, yine ayni sekilde scooter ve kopek ile goruntusu vardi. Goruntu kadikoy'den idi.

Hatta kopegin uzerinde fener formasi vardi sanirim.

Yorum yapmak gerekirse, polis bu adami gormuyor mu? Neden birileri dur demiyor ki?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh olsun ulan
zerre kadar insanlık olsa köpeğe kask taktırır.
Hadi kendisinin mahlukat anlamında kıymeti olmayabilir
Ama en azından kendisinden daha becerikli olduğu şüphesiz ve akşam yiyeceği bir kaç kemik artığı için bu cambazlıkları yapacak kadar sabırlı bir köpeği korur insan.
Hukuki açıdan alacağı cezayı scooter karşılamaz bu arada:)
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
walla bende bu köpeği gözlükle motorda otururken kadıköy de görmüştüm ama sahibinin böyle bir deli olduğunu düşünmemiştim, yazık hayvana valla bu kadar bilinçsizlik de olmamalı artık ya
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
Ben bu adamı sultanahmette görmüştüm aynı vaziyette demekki bu adam sırtında köpekle tüm istanbulu dolaşıyor.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bu kadar sorun yapmayın yahu kalın derili olsa ne olacak kızıl derili olsa ne olacak.. adam da köpekte gayet mutlu hallerinden..ayrıca kask takmış olsa köpek o pozisyonda duramaz..artçısı yokken kaskını takıyor..bilginize..
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Anlaşılıyorki ülkemizin en önemli meselelerinden biri sirk eksikliği,
bu bilinçsiz gibi pek çok kişi şaklabanlığını sirklerde sergilemeli,
diyesim geliyor ama sirkleri de sevmiyorum çünkü hayvanların
acımasızca sömürülmesine dayanan bir iş. Bir kaza olursa köpeğe
yazık olur gerçekten, hayvanların düşüncesizce, acımasızca
kullanılması ahlaksızlıktan başka bir şey değil.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
@

Şimdi bende bu motosikletle ilgili sorumu sorayım..

Motosikletin markası ?.

Sürücü acemi mi?

Kaskın markası?..

abi sanırım honda activa

dirsekLErin konumuna ve fren Levyesine attığı tek parmağına bakıLırsa değiL, hatta bu açıdan değerLendiriLecek oLursa köpeğinde pek acemi oLduğu soylenemez.

kaskta Cox oLabilir yada airoh, Lakin kaskın motorLa uyumsuz rengi düşünüLecek oLursa kask yüksek ihtimaLLe emaneten de aLınmış oLabiLir..

Konu eskiymiş pek umursamadım sonuna kadar okudum,

En son mesajınız cok uzundu o yuzden aLıntı yapmadım fakat ;

bir derisi kaLin keLimesinden biLe yaptığınız hoş tartışma, hoş dememin sebebi şudur ki arkadaşLar birbirLerine ne ağza aLınmaz küfürLer söyLüyor ve es geçiyorLar..Bu inceLikte bi keLime biLe biriLErine dokunmuş, bir diğeride pek aLa konuşmuş ben birbirinizi kırdığınızı sanmıyorum bu poLemikte. Hatta ornek oLsanız da keşke her genç arkadaşımız birbiri iLe ufak sürtüşmeLerinde en fazLa bu denLi kırıcı oLsaLar..

insanLAra kattığınız yorumdan ötürü ben ikinize de teşekkür ederim..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Abi bizim de vardı bi kurt köpegimiz Babam da köpegi motora bindirirdi ama bu sekilde degil. Morotun arkasında iki tekerli motorsiklet tomorku vardı onun içine rahatlıkla yatardı köpegimiz. Tabi bu sadece köpegimizi asıya götürürken bindirirdik..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gecenin ileri saatlerinde Kizilkayalar onun'de cesitli futbol kuluplerine ait formalar'i motosikletinin arkasindaki kopege giydirip ozellikle turistlerin kendisini ve kopeginin fotograflarini cekmesini sagliyor ve o gozluk yaz kis kopegin gozlerinden ayrilmadi , acaba kopek kor oldugunu dusunerek kendine yapilan iskencenin farkinda degilmi ?

Enterasan , teker yap teker yap der her gordugunde beni.

Guzel resimler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst