- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,547
- Motosikleti
- ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
- Konu Yazar
- #1
Dediğim gibi, düşündüm düşündüm başlığa ne yazacağımı bulamadım. Gülelim mi ağlayalım mı bu fotolardan sonra? Köpeğin haline gülüyorum da boğaz köprüsü gibi bir yerde arkadaşın kaskını arkada sallandırmasına üzülüyorum. Ne diyim, allah korusun!