Bu fotolara nasıl bir başlık uygun olur ki?

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Dediğim gibi, düşündüm düşündüm başlığa ne yazacağımı bulamadım. Gülelim mi ağlayalım mı bu fotolardan sonra? Köpeğin haline gülüyorum da boğaz köprüsü gibi bir yerde arkadaşın kaskını arkada sallandırmasına üzülüyorum. Ne diyim, allah korusun!

78414583ho9.jpg


33845538jr0.jpg


83008528qg9.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne yaaa :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
o zatı muhterem heryerde oyle dolasıyor şimdi oda haklı köpekte kask yok ya düşerse ona birşey olmazda köpek yaralanırsa olmaz :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
25 kere 25 sasirmis bunlar!
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Köpeğin haline gülmek niye :silent: kendine zarar hayvana zarar akıllara zarar :farao:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
:mrgreen:panter emel diye bi kadın vardı bi aralar görünmüyor artık ortalarda Allahtan.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kendi canını düşünmeyen hiç o kuçuyu düşünür mü ki ? Rezillik...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
yok abi yookkk ben artık böyle şeylere şaşırmıyorum:)

:silent:bunlar normal şeler gibi geliyor:)


burası türkiye....:pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Pozisyon sakat :p
Ama verilmişti ...

@Coq hocam bu fotoyu eklemişti Sinan ile ilgili topice..

Ama ne hikmetse kimse fotonun bu özelliğini kavrayamamış hatta tartışma bile olmuştu...

Yani o fotoda işte bu konuyu anlatmak istemişti..Kaskı var..ama takmamış..Hatalar
diz boyu...

Şimdi bende bu motosikletle ilgili sorumu sorayım..

Motosikletin markası ?.

Sürücü acemi mi?

Kaskın markası?..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Baya baya ünlü olmaya basladı bu adam, heryerde haberi çıkıyor. Kadıköy civarında görebilirsiniz
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu adamı hep görüyorum kadıköyde

Büşracığım...

Bizim için, motsiklet sürücüleri için senden bir ricada bulunacam
affına sığınarak...

Bu derisi kalın herifi görürsen bir zahmet kenara çek..Ve sitemizin adresini ver kendisine..

Bide şu kelimeyi kullan ki adam heveslensinde sitemize girsin..

"Abi!" de..
"Sen bizim sitede ve bazı internet sayfalarında meşhur olmuşsun.Haberin var mı?":queen:

Deki meraklansında sitemize üye olsun..:wiinkk:

Bir süre sonra kendiliğinden kaskını artık derisi kalın kafasına takacaktır.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst