Bu Eski SS ler ne olacak peki?

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben km ve yıl takıntısı olmayan biriyim.. eski makinem olan zzr1400 bulup alacağım... ama benim elim anahtar tutuyor bunu belirtmek isterim...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
evet kesınlıkle ramco'nun dedıgı gıbı,
yıl ve km takıntısı olmayan bırıyım bende,
ve şu sıralar zzr600 97 ile takas aşamasındayım eğer olursa nıyetlıyım,
bakalım sonuç ne olacak...
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ben cıgerı temız eskı kasaları daha cok sevıyorum cunku sımdıkı ssler kalıpları daha hızlı olsun dıye cok ufak ve ılgımı cok cekmıyor bı 2005 r6yla 09 r6 bılmıyoruk kasaları daha guzel sankı tambır streetbıke olmus ama bır motor alıyosanız kar etmeyı dusunmıyceksınız 2009da alsan 2-3 sene bınıcem dersen 2012de satsan bıttı makına yarının altında satıcaksın bu olay hep bole cındede böle japondada bole ama bana sorarsanız eskı kasalar daha favorım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 PM ----------

99 model 1100xxle 2007 model arasında hıc bır fark yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst