Bu Eski SS ler ne olacak peki?

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bir firma ürettiği bir motosiklete 10 yıl boyunca yedek parça hizmeti sağlamak zorunda diye biliyorum. Ama 94 model bu süreyi aşacağından ya çıkma ararsın, ya firmanın elinde kalmışsa bulursun, yada aynı makineden 1 tane daha alırsın yedek parça olarak kullanırsın :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortalama eğitim düzeyimiz ilkokul +1 .
yılda 1 kitap okuyan sayısı binde 1
olunca yeni motor,yeni araba,yeni telefonla tatmin olmaya çalışan bir milletiz.
İşte fark burada.

kıroyum ama para bende psikolojisi :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Yaw kafaya taktığın şeye bak.Şimdiki fiyatlarla sıfır ss alacak kim var.3-4 yıllık ss'ler şimdiki sıfır fiyatlarının yarısı.VTR 250'yi bile 13.000 TL'den piyasaya sürmüşler.Bu pahalılıkta 11.000 TL'ye 3-4 yaşında 600f'ler satılıyosa peynir ekmek gibi gider.Kimse de gideyim sıfır alayım demez.Merak etme.

paranın kimde olduğu bilinmez.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
bende 2006 fazer aldım 23000 kmde alırken km si yüzünden bayağı bi düşündüm çünkü benim kullanımımla da 40 bin km ye gelse tr şartlarında biraz değer kaybedeceği bariz. ama şöyle birşey de öğrendim ki motosikletten kar edilemez kullandığımız bize kardır ve daima zarar ettirir. :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
bu eski SS'leri bakım evlerinde görüyorum bende ne zamandır.yaşlılar yurduna falan yatırıyorlarmış.birkaç tanesi de sağda solda bally tiner falan çekiyorlarmış.gördükçe çok üzülüyorum bu motorların haline.:queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Senelerce sırf değer kaybetmiyor, çabuk satılıyor diye Doğan'a Şahin'e binmedik mi millet olarak (ismi doğan yada şahin olanlar alınmasın:p) Alırken de değişeni yok denmesini arzuladık mı? Kağıt mendile selpak, margarine sanayaaa demedik mi.. Türk'üz Doğruyuz, Çalışkanız ve takıntılıyız...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.s ne??????
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
bu gün honda 250 dominatör 91-92 falandı siteye fikir için yazdım?Hem pek cevap gelmedi gelen cevaplarda ,alma sakın mesajı içeriyordu.Honda bu yaa... borumu? ölüsü gitmezmi ?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
eski model motosiklet olsun, otomobil olsun, ticari araç olsun gideceği yer belli. anadolu açmış bağrını büyük şehirlerin eskilerini bekliyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Senelerce sırf değer kaybetmiyor, çabuk satılıyor diye Doğan'a Şahin'e binmedik mi millet olarak (ismi doğan yada şahin olanlar alınmasın:p) Alırken de değişeni yok denmesini arzuladık mı? Kağıt mendile selpak, margarine sanayaaa demedik mi.. Türk'üz Doğruyuz, Çalışkanız ve takıntılıyız...

Niye?
Sen Sahin'i begenmiyormusun?
Ayip ettin simdi bak.
Koskoca Need for Speed oyununda yarisan arabaya çamur atiyorsun.


Inanmazsan buyur bak.


Karsinizda ayrilmaz ikili:
Beyaz Sahin ve Cengiz Kurtoglu.:p

[YT]s3ZvtsOodA4[/YT]


Padisahlikla yonetilen ulkeler için direkt link.

http://www.youtube.com/watch?v=s3ZvtsOodA4
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
bu gün honda 250 dominatör 91-92 falandı siteye fikir için yazdım?Hem pek cevap gelmedi gelen cevaplarda ,alma sakın mesajı içeriyordu.Honda bu yaa... borumu? ölüsü gitmezmi ?

Kalbi olmadan hçbir ölü yaşamaz :)


Yurtdışıdır ıvır zıvır diye ahsedilen yerlerde eski makinaların tüm parçaları mevcut oluyor burda sıfır makinanın parçası bile 1 ay bir sürede gelebiliyor bazen ...
Soruya cevap vereyim eski ss lere no'lcak ?
Alır bi fakir fukara ya :)

Geçen sene 90 model belki daha eski bir ss görmüştüm arkadaşın toplamak için uğraştığı belliydi.Kolundaki sefabet kaskıyla beraber giderken de gayet mutlu görünüyordu:)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
102
O değil de benim her zaman düşündüğüm şu sslerin görüntüsüdür. Mesela '98 model ss bir motosiklet , görüntü olarak pek dolgun gelmiyor. Ama bir Honda cbr 600lere baktığımızda işte bu diyoruz. Peki bundan 10 sene sonra bu motorlar nasıl gözükmeye başlayacak? Yani yeni tasarımlar uzay gemisi şeklinde olmazsa.. :)

Konuyla ilgili olarak ben de satılık motorlara bakarken düşük kmlere daha bir ilgi duyuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki arkadaşlar söyle bişey sorsam size, mesela 90-92 veya 94 modellerde bir ss aldık diyelim, motor gayet temiz ve tıkır tıkır, benim aklıma takılan soru, mekanik arızasında yetkili servisinden bu parçayı bulabilirmiyiz veya bulsak bile fiyatları yeni motor yedek parçasıyla aşağı yukarı aynı mı olur? merakım bu. bu arada motor(suzuki, honda, yamaha veya kawasaki. herangibi biri olur)

Alacağın her sıfır parçanın fiyatı katlanacaktır.
Buna paralel olarak da cıkma parçanın ikinci el fiyatı da pahalı olacaktır.
Ebay'dan alışveriş yapmanın ustası olursun bu yüzden:)
hatta şöyle bir topic açma ihtimalin bile var:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/44163-parca-arayan-arkadaslar-dolandiriciya-dikkat.html
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Benim için sorun yok :)
Modele kmye bakmayan birisi olarak hoşuma giden temiz olduğuna inandığım her makinayı alıp kullanabilirim :)
Tanıyanlarda bilir zaten model ve km takıntım olmadığını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst