Bu da benim turuncu güzelim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun valla süper makina bence... tekerin düz bassın inşallah hep...=))):p Allahım seni kazalardan belalardan korusun...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
hayırlı olsun gerçekten turuncuda cuk olmuş hanii
jantları kanımca boyama motorun bütün heybetini
bozarsın böyle çok daha havalı duruyo güle güle kullanmanı dilerim.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Yanıyor maşallah.

Jantlar bence öylece kalsın. Turuncu dahil siyah dışında bir rengin yakışmayacağını düşünüyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayırlı olsun.
Bu makinaya mı bakıyodunki sen, sanki başka bişiler arıyodun..
Neyse tertemiz gerektende.. Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
Bak photoshop'ta jantları boyadım...:cherry:
Bence yakışmadı ama....:silent:
.

hocam eline sağlık güzel olmuş arka lastik iyide ön biraz kızarmış))) bence fena değil be

hayırlı olsun benimde ehliyet alıncaki tercihim bu hyo 250r lardan olacak inş. hem tipi güsel hemde 250cc olduğu için az yakar diğer büyük cc makinalarına göre.. tekerin düz bassın...ayıptır sorması bunun makine sana kaça geldi abicim???:rendeer:

dostum 2007 yazında 9750 ytl ye aldım 650cc. 14500 ytl gibiydi ilk onu alacaktım ama 250cc ile başlamak istedim birde tiger eksoz 10.250 gibi sana geliyor işte bu sıfır fiyatı tabi
6000-7000 e bile var 2. el

Hayırlı olsun.
Bu makinaya mı bakıyodunki sen, sanki başka bişiler arıyodun..
Neyse tertemiz gerektende.. Kazasız belasız sürüşler...

prenses seni tekrar görmek güzel özeline bakmayı unutma

prenses sonunda aldınmı motorunu cbr 125 !
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2007
Mesajlar
48
hayırlı uğurlu olsun ii günlerde kullanman dileğiyle
güzel seçim:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir motosiklet bence,250'lik sınıfta en iyisi...
Güle güle kullan Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Kazasız belasız sürüşler dilerim hayırlı olsun. Bu modelin en sevdiğim tarafı 650 cc lerle aynı görünmesi
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun...Kazasız belasız sürüşler inşallah...Bu yaza büyük cc makina aldım aldım yoksa bende ya gt 250 r yada ninja 250 r bakıcam hayırlısı artık ne diyim ama çok güzel motorlar hyo lar...:cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun gule gule kullan abı cok guzel motorun var .... Allah kaza bela vermesın massallah tertemız gorunuyor
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
allah kaza bela göstermesn.. hayırlı olsun.. iyi günlerde kullanın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst