güle güle kullan:rendeer:
geçen gün bir arkadaş 170 km gördüğünü söyledi parasını fazlasıyla hak eden bir alet(bence)
valla hocam bende 150 yaptım biraz gözük korktu hemen hızı düştüm bencede güzel bir alet nereye gitsem millet başına toplanıp incelemeye başlıyor 600-1000 lik falan bile sanıyorlar makineyi bende bu alakaya şaşırıyorum:cyclopsan
zengin gösteriyor derler ya işte tam oturuyor:cat:
bakalım nasip olursa benim de tercihim bundan sonra 250 comet olacak ss olayına ısınamadım:wiinkk:
valla hocam bende 150 yaptım biraz gözük korktu hemen hızı düştüm bencede güzel bir alet nereye gitsem millet başına toplanıp incelemeye başlıyor 600-1000 lik falan bile sanıyorlar makineyi bende bu alakaya şaşırıyorum:cyclopsan
şu anda camı siyah yaptım birde jantları turuncuya boyatmayı düşünüyorum ne dersin iyi olurmu