Bu da benim turuncu güzelim

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
hayırlı olsun.Tertemiz maşallah
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
hayırlı olsun aynı renkten bendede var güzel seçim yapmışsın:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
57
Hayırlı olsun çok güzel görünüyor maşallah Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
güle güle kullan:rendeer:

geçen gün bir arkadaş 170 km gördüğünü söyledi parasını fazlasıyla hak eden bir alet(bence)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun paşam bir Hyo ancak bu kadar çekici olabilir...:cat:

Şeritler yakıyo şelepsizimmmmmm....:bounce:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın, tekerin yere düz bassın...:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun allak kaza bela vermesin:cat:

turuncu diyince KTM bekledim ama olsun:cherry:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
güle güle kullan:rendeer:

geçen gün bir arkadaş 170 km gördüğünü söyledi parasını fazlasıyla hak eden bir alet(bence)


valla hocam bende 150 yaptım biraz gözük korktu hemen hızı düştüm bencede güzel bir alet nereye gitsem millet başına toplanıp incelemeye başlıyor 600-1000 lik falan bile sanıyorlar makineyi bende bu alakaya şaşırıyorum:cyclopsan
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
valla hocam bende 150 yaptım biraz gözük korktu hemen hızı düştüm bencede güzel bir alet nereye gitsem millet başına toplanıp incelemeye başlıyor 600-1000 lik falan bile sanıyorlar makineyi bende bu alakaya şaşırıyorum:cyclopsan

zengin gösteriyor derler ya işte tam oturuyor:cat:

bakalım nasip olursa benim de tercihim bundan sonra 250 comet olacak ss olayına ısınamadım:wiinkk:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
zengin gösteriyor derler ya işte tam oturuyor:cat:

bakalım nasip olursa benim de tercihim bundan sonra 250 comet olacak ss olayına ısınamadım:wiinkk:

şu anda camı siyah yaptım birde jantları turuncuya boyatmayı düşünüyorum ne dersin iyi olurmu
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hoş duruyor valla güle güle kullan kazasız keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
valla hocam bende 150 yaptım biraz gözük korktu hemen hızı düştüm bencede güzel bir alet nereye gitsem millet başına toplanıp incelemeye başlıyor 600-1000 lik falan bile sanıyorlar makineyi bende bu alakaya şaşırıyorum:cyclopsan

Öncelikle makinen hayırlı olsun.Ben bir defa, rampa aşağı 178 görmüştüm ama makinenin hakkı en fazla 165km/h dır.Uzun ömürlü olmasını istiyorsan kural bu.

Makinenin 600 lük bir makine ile karıştırmaları normal çünkü kasası 600 lük bir makineyle aynı boyutta.Sadece arka lastik 150 lik ve şaşi küçük.Bu farkları herkesin farketmesini bekleyemezsin.Güle güle kullan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika gözüküyor maşallah :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşşallah hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
hayırlı olsun benimde ehliyet alıncaki tercihim bu hyo 250r lardan olacak inş. hem tipi güsel hemde 250cc olduğu için az yakar diğer büyük cc makinalarına göre.. tekerin düz bassın...ayıptır sorması bunun makine sana kaça geldi abicim???:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
hayırlı olsun cantları boyatmayı düşünüyorum demişsin bence boyatırsan daha tatlı durur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst