Bu da Benim HONDA BEAT' ım :)

Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Arkadaşlar bugünkü yaptığım bakımı fotoğraflamaya çalıştım bakalım beğenecek misiniz? :rendeer:














 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Eyvallah arkadaşlarım Allah hiçbirimize kaza bela göstermesin..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka anahtarı virsene bi tur atayım söz çamurun içinden geçecem..:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıp ettin şimdi insan sorarmı hiç al anahtar koltuğun üstünde bin git.. :cherry::cherry::cherry:

Kirletmeden de gelme.. :cherry:

Ama sakın çizme. :rendeer:

sağol be kanka sen cillop gibi yıkamışsın kıyılırmı bu makınaya..:rendeer:

saat- 00:40 anahtar hala koltuğun üstündemi??:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşimsin ya ne güldüm anlatamam :mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry:

Anahtar sabah 08:00 a kadar koltuğun üstünde istediğin zaman al git :p:rendeer:

izmir çiğlide askerlik yaptım hava üssünde
motur garajdamı eğer garajdaysa garajın anahtarını garaj kapısının üstünde bırak..:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst