- Katılım
- 17 Ocak 2008
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
kanka anahtarı virsene bi tur atayım söz çamurun içinden geçecem..![]()
Ayıp ettin şimdi insan sorarmı hiç al anahtar koltuğun üstünde bin git.. :cherry::cherry::cherry:
Kirletmeden de gelme.. :cherry:
Ama sakın çizme. :rendeer:
sağol be kanka sen cillop gibi yıkamışsın kıyılırmı bu makınaya..:rendeer:
saat- 00:40 anahtar hala koltuğun üstündemi??![]()
Kardeşimsin ya ne güldüm anlatamam :mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry:
Anahtar sabah 08:00 a kadar koltuğun üstünde istediğin zaman al git:rendeer:
izmir çiğlide askerlik yaptım hava üssünde
motur garajdamı eğer garajdaysa garajın anahtarını garaj kapısının üstünde bırak..![]()
Alemsin la gülmekten yerlere yattım haa :mrgreen::mrgreen::cherry::queen::queen:
:rendeer:
kanka naptın üstün başın batacak kalk yerden sonra motur seni kirlisin diye üstüne bindirmez..![]()
allah kaza bela vermesinnn![]()
Amin hepimizi Allah korusun.. :rendeer:
ALLAH ın işine karışma..
ne zaman ne olcaği belli olmaz..