bu cumartesi büyük gün

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
nihaha sınav superdı trafık ve motor soruları agustos ve ekımde cıkan soruların aynısı hepsınden %100 90+ alıcımm :)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Ewet sınav cok guzel gectı trafıkten 6-7 sorudan takıldım onlarıda 4 yaptım 3 opıtı mıtı oldu ne zaman acıklanır arkdaslar bence ocakta ılk haftası acıklanır
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ewt arkadaşlar benim sınavımda süper geçti ilk yardımdan 1-2 yanlış motordan 0 yanlış trafiktende 5-6 yanlış felan bekliyorum. sınavın sonuçları da bu ayın 30 una açıklanacakmış galiba
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
yok sanmıyom bu ayın 30 acıklancagını 27 ekım sınavıda 12 kasımda acıklanmıstı.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
cevap anahtarına gerek yok takıldıgın soruları netten arasıtr ben baktım takıldıklarım 3 de yanlıs :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu motor ehliyeti 17 den gun alınca alınmıyomu surucu kursu sıtesınde 17 bıtcek 18 gun alınca alınıyo diyo ben sımdı 2010 a kadar beklıcemmı yaa 2009 a ayarlamıstım kendımı lutfen bılgılendırırmısın abılerım ablalarım lutfenn:rendeer:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
bak ben 16.07.1990 dogumluyum yanı 17 bıttı 18 gun aldım sen dogum tarıhı ne sole bakalım ?
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ya bu motor ehliyeti 17 den gun alınca alınmıyomu surucu kursu sıtesınde 17 bıtcek 18 gun alınca alınıyo diyo ben sımdı 2010 a kadar beklıcemmı yaa 2009 a ayarlamıstım kendımı lutfen bılgılendırırmısın abılerım ablalarım lutfenn:rendeer:

A2 ehliyeti alman için 17 yi bitirip 18 den gün alman lazım. doğum gününü söylersen ne zaman alabileceğini söyliyeyim sana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağ olun abılerım hemen soylıyım 16 agustos 1993

cevap verırsenız sevınırım herhalde 2010 yazında alcam dıe dusunuyorum sızce
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok tesekkur ederım byfurkan bend eole dusunuyodum neyse artık 2009 akadar bekleyecek olan 2010 u da bekler herhalde dımı
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Sabır et kardesım hıc onemlı degıl acele etme

Bu arada arkdaslar sımdı ehlyet bir ehliyet sıtesıne gırdım 26aralık ile 3 ocak arası acıklanmasını beklıyoz dıge yazı gordum
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok tesekkur ederım byfurkan bend eole dusunuyodum neyse artık 2009 akadar bekleyecek olan 2010 u da bekler herhalde dımı

ewt kardeşim kesinlikle bekle. sakın motosiklet felan alim deme şimdi yoksa benim gibi ehliyetsizlikten 672 YTL ceza yersin:pr:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
sıtelerde 26 aralık- 2 ocakyazıyo bugun 27 pazartesi acıklancan inş.
 
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
5
Çok zor bir durum önce sınav sonucunu iple çekersin sonra sonuçlar belli olunca haydi direksiyon sınavını iple çekersin gün gelir çatar. O da biter hayde bakalım geçtikte kaç aldık acabayla yersin kafayı. Sonrada kurs sertifikanın hazırlanmasının bir kaç gün süreceğini söyler yine başlar bir bekleyiş:pr: En sonunda sertifikanıda alırsın emniyete gidersin evraklarını yaptırırsın öğlenden sonra gel al kardeşim ehliyetini derler(Haydaaaaa). Ve en sonunda ehliyetine kavuşursun bu seferde kimse ehliyet sormaz:) Ama sen fırsat buldukça eşe dosta gösterirsin:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst