bu cumartesi büyük gün

Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Benimde arkadaşım girecek hafta sonu yazılı sınava acaba,bu sınavın direksiyonu ne zaman yapılacak bilen var mı?Sınava girecek arkadaşlara başarılar......:rendeer:

direksiyon sınavı yazılı sınav açıklandıktan sonraki 1 hafta içerisinde yapılacak
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Yahu takma kafana bu kadar; okuma yazması olan herkes geçer bu sınavdan. Biraz mantık yürütmen kafidir ki motosiklet kullanmaya karar veren bir kişi zaten sağlıklı mantığa sahip kişidir!
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
Başarılar dilerim kardeşim motor bilgin ve trafık kurallarını biliyorsan bence hiç problem yok . sınavda heycanlanma yeter bence çok kolay şimdiden hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Ewet arkdaslar buyuk gune cok az kaldı en soru hangı konulardan cıkar takıp edne gercı ben gırdım ama sımdı tam tesısat hazırlanıyom
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
arkadaşım Allah başarılar versin

ben de hemen kurban bayramından sonra kayıt olacam

biliyosunuz 20 ocaktan sonra kayıt olanlar yeni kanun üzerinden ehliyet alacaklar 2 yıl 125 cc üzeri kullanamıyosun çok kötü hemen almam lazım:pale:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yarınkı sınavda herkeze basarılar dılıyorum arkadaslar ınsallah ıstedıgınız gıbı gecer sınavınız yaparken bızlerıde dusunup hadı yallah kazancam dıyın ve bıttırın su ısı hadı sıze guvenıyorus
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Herkese başarılar ben A2 almıştım şimdi B için giricem yarın trafik ve motordan
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Ewt arkdas ben hazırlanıyom bugun4 test yaptım suanda super gıdıyom 48 soruda en fazla 8 yanlıs yaptım sımdı gecmıs donemle bakıcam yatmadan once son bır kez konuları okuyacam sabahtan donuslere gecme ustunluklerıne bakıcam sonra sınava gırmeden yanınıza su alın bol bol ıcersınız :D herkeze basarılar soruları net okuyun arkdsalar ben acele etmıstım oncekıde caktım
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Ehliyet sınaında başarılar diliyorum.

Dersleri biraz dinlemişsen ve de kitap alıp soruları çözmüş isen zor bir şey yok aslında.

Yanlış cevap, doğru cevabı götürmüyor nasıl olsa.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ewtt buyuk sınava son 12 saat 10 dakıka :) uzun zamandır silivriye gıtmemıstım bakım yenılık varmı sınav yerım sılıvrı lisesi

Ehliyet sınaında başarılar diliyorum.

Dersleri biraz dinlemişsen ve de kitap alıp soruları çözmüş isen zor bir şey yok aslında.

Yanlış cevap, doğru cevabı götürmüyor nasıl olsa.

saol :) ewet dedıgın dogru derslere gırdıysen bırazda test cozduysen kazanmamak bıraz zor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
ben hıc bır derse gırmedım netten sureklı test cozuyom bugun 5 oldu
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Ben a2 alırken sadece eski çıkmış sorulara baktım ve ezbeledim aynıları çıktı :) farklı sorular çıkmıyor şimdi gene ne kursa gittim ne kitap açtım eski sorulara çalıştım nasılsa gene aynı sorular çıkıcak :mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba
Kawasaki VN800 Drifter / VN800 Vulcan arasında ne fark var ?
Slm.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Arkadaşlar merhaba
Kawasaki VN800 Drifter / VN800 Vulcan arasında ne fark var ?
Slm.

bune yarınkı cıkcak motor sorularından birimi :p bu soruyu yanlıs yere yazmıssın videolar bolume yaz :S bu sorunun burda ne ısı var ?

Ben a2 alırken sadece eski çıkmış sorulara baktım ve ezbeledim aynıları çıktı :) farklı sorular çıkmıyor şimdi gene ne kursa gittim ne kitap açtım eski sorulara çalıştım nasılsa gene aynı sorular çıkıcak :mrgreen:

ewt dedıgın dogru eylul ve agustosun sorularını cozdum hepsı aynı nerdeyse
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
:) bu ne alaka kawasakı dıyo ya arkdaslar az kaldı ben cıkıyom sımdı 11 de zeytırburnunda sınav varmı orda gırecek sınava ?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Ben a2 alırken sadece eski çıkmış sorulara baktım ve ezbeledim aynıları çıktı :) farklı sorular çıkmıyor şimdi gene ne kursa gittim ne kitap açtım eski sorulara çalıştım nasılsa gene aynı sorular çıkıcak :mrgreen:

aynı tabi kardeşim adam ne soracak motorparçasından başka bişey soramazya dönüp dolaşıp yine aynı soruyu soracaklar :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben bir onceki nesil surucu adayi olarak yazili ve uygulama sinavlarina girdim. Ikisinden de gecmisim. Trafik mudurlugune evraklari teslim ettim. Carsamba gunu ehliyeti aliyorum. Simdi sira motor almakta ve kararsizlik yasiyorum. Ne berbat birseymis yahu. O mu bu mu derken ruh sagligi alt ust oldu. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sınavda başarılar dostum ((((. umarım güzel puanlarla sıkıntıya süşmeden alırsın ehliyetini
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst