Bu Çocuğun Yerinde Olmak İstemezsiniz.

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
250552321te.jpg



Çocuk siyah ok yönünde :mrgreen:



Not: aradım maamafih bulamadım, yeni konu açtım :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
harbi yaa,la dedim çocuk kim,nerde falan derken ok u farkettim,anca gördüm veleti.:queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
huhuhahaaha Allahtan açık hava adam ya terlese!!! bide kask kafayı koruyoda düşseler sıyrıklardan çıkan kan yüzünden kan kaybından gider bunlar:queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bari çocuğa da kask verseler. bencilliğe bak :)

çocuk adamın üstüne düşse hava yastığı gibi. ya tersi olursa :queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
18
çocuk görünmesin diye uğraşmışlar belli ki.
şort ile kask taktığına göre ceza yemekten korkmuşlar... cezadan korkmasalar
çocuğu bu şekilde taşımazlar....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
bu çocuk bu olaydan sonra ölmüştür bence:cherry: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
308
insan biraz öne kayar be hiçmi düşünmemiş arkasındakileri:mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Yanlış iş durum trajikomik bir durum.
Frende çocuğun pestili çıkar yaw.
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Yazık çocuğa....neden böyle 3 kişi binerler ve tehlikeye girerler anlamam :silent:
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
yaw o çocuk nasıl nefes alıyor merak ettim 4 tarafı yağlarla çevrili:queen: :queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar motorculuk böyle bi şey işte bazen insana evladının bile sorumluluğunu unutturuyo öyle değil mi ?:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben çocuk deyince ilk bişey farketmedim.MOTOR'a diyosun zannettim.Ok yönünde çift kaşarlı tost kıvamında garibanı görünce!......:silent:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
valla ha bende goremedım cooocuuuuu
adam da da ne gobek varmıs hehe
hem cocuua hemde motora yazık heheheheh
:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst