Motosikletlinin uzunları zaten açık, pek fayda etmemiş. O yüzdendir ki bir gaz açışında iki aracı asla geçmem. Birinciyi geçtikten sonra diğer aracı kontrol ederim, ne yapıyor, yan şeritte boşluk var mı, beni gördü mü şeklinde...
Motorcu kör noktada duruyor, araba sürücüsünün onu görmesi için zaman bırakmıyor, o yüzden hata onda.