Bu Adam Çıldırmış Resmen. 300 km...

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
[YT]LlCN1Thaf5Q[/YT]

adam ölmek icin zorluyor sanırım.. viraja 300 km ile dönüyor...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
o neki bunun yaptigi benim tanidigim bi ruzgar var 600rr ile yapioo:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahtan bi yere vurup ölmemiş. Trafikte yapılıcak iş değil..
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isim verirsek rencide olur diecem ama tum turkiye izledi beaa:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan diycem bu ama 600RR diil motor :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi bunda ne roprtaj var ne bise...sigarada icmio hem...motorcularin dertlerinide anlatmio...tekerede koymuo...yok yok bu hakan deil:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adını fazla anmayın :) şimdi gene gaza gelip burayı basar :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bu sefer sulalecek gelirler ama soylemedi demeyin....hem kim acti konusunu yaaa:mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
bu videoyu biliyorum bi ara youtube da nerdeyse hepinizin tanığı bir motorcunun ismiyle anılıyordu ama isim virmek yok:)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
makine nedir? 3. viteste 240 gördü.. yerli mi bu vidyo? kilometre saatiyle oynanmış olmasın? =)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
makine nedir? 3. viteste 240 gördü.. yerli mi bu vidyo? kilometre saatiyle oynanmış olmasın? =)

dedıın dogru bende dıkkat ettım saatte bısey olabılır bırde sahsen kendı motorum 160ı gecmesede arkadasın 600rr ını arada kullanıyorum ama bu 180den sonra vıraj alma ısı bana ımkansız gelıyo
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bu motor bence yamaha r1 ıbresının tıpı bana onu anımsattı ama yanılıor olabılrım kusuruma bakmayın....cok delı bı olay yapptıgı...ıste benım anlamadıgım sımdı adam kaza yapcak soonra oleck sonra herkesın dılınde motorla kaza yapınca olursun motor tehlıkelı gıbı laflar dolasck...250 yaparken bı araba herhangıbır yere carpsa onda da olursun...bu hızla ne kullansan kaza yapsan olursun...evet motor tehlıkelı ama kesınlıkle soledıklerı kadar deıl...motoru hıcbısıye deısmem
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Makina 04-05 kasa ZX10R.Bu video yüzünden MD'de çok polemik oldu.Elin yabancısının videosunu bir gurbetçi arkadaşımız sahiplendi.Araştırmalarımız sonucu videonun ona ait olmadığını keşfetmiştik.Video İtalya'da çekilmiş
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
bu videdonun hikayesi uzun.
bir başka sitede ben çektim bu videoyu deyipte koyan almancı türkler olduğunu biliyormuydunuz.
ben bu video yu çekip bulana kadar,adamın yalancılığını ortaya çıkarana kadar az uğraştırmadı.
bu videoyu sahiplenen ve halen ben çektim diyen vatandaşın adı sino...
ama gerçek sahibi ausenager diye avusturyalı bi genç.
msn den görüştük,bu çekilen videonun ham görüntüleri bende mevcuttur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst