- Katılım
- 21 Ara 2006
- Mesajlar
- 524
- Konu Yazar
- #1
[YT]LlCN1Thaf5Q[/YT]
adam ölmek icin zorluyor sanırım.. viraja 300 km ile dönüyor...
adam ölmek icin zorluyor sanırım.. viraja 300 km ile dönüyor...
o neki bunun yaptigi benim tanidigim bi ruzgar var 600rr ile yapioo:mrgreen:
o neki bunun yaptigi benim tanidigim bi ruzgar var 600rr ile yapioo:mrgreen:
ywk videolarına bak 420 var jetle yarışıyo:cat:
makine nedir? 3. viteste 240 gördü.. yerli mi bu vidyo? kilometre saatiyle oynanmış olmasın? =)