bu motor bence yamaha r1 ıbresının tıpı bana onu anımsattı ama yanılıor olabılrım kusuruma bakmayın....cok delı bı olay yapptıgı...ıste benım anlamadıgım sımdı adam kaza yapcak soonra oleck sonra herkesın dılınde motorla kaza yapınca olursun motor tehlıkelı gıbı laflar dolasck...250 yaparken bı araba herhangıbır yere carpsa onda da olursun...bu hızla ne kullansan kaza yapsan olursun...evet motor tehlıkelı ama kesınlıkle soledıklerı kadar deıl...motoru hıcbısıye deısmem