Bu Adam Çıldırmış Resmen. 300 km...

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
allahım heryerden çıkıyo bu rüzgar hakan .. bi kere daha duyarsam kusacamm böööaaaaaaa /((:)(((:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
bu motor bence yamaha r1 ıbresının tıpı bana onu anımsattı ama yanılıor olabılrım kusuruma bakmayın....cok delı bı olay yapptıgı...ıste benım anlamadıgım sımdı adam kaza yapcak soonra oleck sonra herkesın dılınde motorla kaza yapınca olursun motor tehlıkelı gıbı laflar dolasck...250 yaparken bı araba herhangıbır yere carpsa onda da olursun...bu hızla ne kullansan kaza yapsan olursun...evet motor tehlıkelı ama kesınlıkle soledıklerı kadar deıl...motoru hıcbısıye deısmem


göstergesinden belli oldugu uzere motosiklet kawasaki.10 r veya modifiyeli 6r olabilir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
motorumda zamaninda 200 gormus olarak diyorum 299 ile viraja yatmasi bana garip geldi bariyerlerin gecicisi de pek o hizi gostermiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst