Bp bana beklemiş yağ satmış, zararı olur mu ?

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhabalar.

Bugün BP istasyonuna gidip (yetkili castrol bayiiisi) castrol 10w 50 full sentetik motosiklet yağı satın aldım.

eve geldim, yağı koydum falan, sonra altına baktım tarih 2011 :sunny:

zararı olur mu ? olursa BP'ye nasıl bi yaptırım uygulamalıyım, adamlar castrol bayiisi ve bayat yağ satıyor sonuçta ?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Orjinal ambalajı açılmadığı takdirde üretildikten sonra 2 yıl raf ömrü var...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
açılmamış bidondaysa zararı olmaz. motora koyup o kadar süre bekleseydi kullanmadan önce değiştirmen gerekliydi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
97
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç bişey olmaz benim bi arkdaş war cup war onda 2 senedir bi kere yag degiştirdi motor asfaltı kemiriyo resmen ::D
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Motor yağının raf ömrü olmaz. O yağ sen yaşlanıp öldüğünde bile üretildiği günki özelliklerini koruyor olacak.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
bende sorun olmayacağını düşünüyorum... sonuçta açılmamış.. kullanılmamış bir ürün.. özelliğini koruyordur..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Abi nasıl sorun olmaz yahu ?
Adamlar ne için son kullanma tarihi koymuş o zaman kutuya ?
Gidip skt 2011 olan süt alalım açılmamış kutuda, dikelim kafaya. Olur mu öyle şey ?

Bir arkadaşıma olmuştu aynısı.
Yanlış hatırlamıyorsam önce aldığı yere gitti "yeni yağ verin bana. Bu sattığınız kutunun son kullanma tarihi geçmiş" diye. Önce kabul etmemişler.
Daha sonra genel merkezini aramış ve "şu bayiiden alabilirsiniz yeni yağınızı" demişler.

Tam olarak muhabbet bu şekilde miydi hatırlamıyorum.
Ama yeni yağı ücretsiz olarak almıştı.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
hiç bişey olmaz benim bi arkdaş war cup war onda 2 senedir bi kere yag degiştirdi motor asfaltı kemiriyo resmen ::D

Ya kardeşim 1 konuyada mantıklı bi cevap ver ne olursun :) Yukarıdaki LS2 konusunada bi arkadaşım var kask yoktu kafayı asfalta sürttü bişeyi yok kask almak gereksiz diye cevap yazıcaksın diye korkuyorum :)) bi gün o motorlar o asfalt sizi kemirecek ama umarım öyle bişey olmaz :)


Konu ile ilgili olarakta ben olsam iade ederdim kullandıktan sonra gördüyseniz son kullanma tarihini gidip bildirirdim bayiye. Sonuçta para verip bir ürün alıyoruz neden eski olsunki ? 2 yıl raf ömrü bişey olmaz diyolar ya sizinkine olursa ?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Cevaplar için sağolun.

Castrol genel merkezini arayıp cıngar çıkarttım. Biz size döneceğiz dediler.

ulan şimdi itliğine gidip motora yatak falan sardırıp adamlara dava açmak lazım :p :p :p
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Cevaplar için sağolun.

Castrol genel merkezini arayıp cıngar çıkarttım. Biz size döneceğiz dediler.

ulan şimdi itliğine gidip motora yatak falan sardırıp adamlara dava açmak lazım :p :p :p

Sevgili kardeşim,

Öncelikle belirtmeliyimki hata senin .

Bilinçli bir tüketici olmanın en doğru yolu ; almayı planladığımız ürünün üzerindeki bilgileri ve açıklamaları "SATIN ALMADAN ÖNCE" okuyup ondan sonra ödeme yapmaktır.

Motosiklet sarf malzemelerinin her birinin farklı farklı raf ömürleri vardır. Bundan sonra daha çok dikkat etmeni temenni ederim.

Sevgilerimle
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Sevgili kardeşim,

Öncelikle belirtmeliyimki hata senin .

Bilinçli bir tüketici olmanın en doğru yolu ; almayı planladığımız ürünün üzerindeki bilgileri ve açıklamaları "SATIN ALMADAN ÖNCE" okuyup ondan sonra ödeme yapmaktır.

Motosiklet sarf malzemelerinin her birinin farklı farklı raf ömürleri vardır. Bundan sonra daha çok dikkat etmeni temenni ederim.

Sevgilerimle

Lastik vb. ürünlerde elbette dikkat etmekteyim.

Velhasıl boşluğuma geldi onlarca kere yağ değiştirmeme rağmen bu durumu hiç sorgulamadım hiç te karşıma çıkmadı açıkçası.

Bundan sonra elbette ki daha duyarlı davranacağım ağabey, sevgilerle. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst