- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Bugün BP istasyonuna gidip (yetkili castrol bayiiisi) castrol 10w 50 full sentetik motosiklet yağı satın aldım.
eve geldim, yağı koydum falan, sonra altına baktım tarih 2011 :sunny:
zararı olur mu ? olursa BP'ye nasıl bi yaptırım uygulamalıyım, adamlar castrol bayiisi ve bayat yağ satıyor sonuçta ?
Bugün BP istasyonuna gidip (yetkili castrol bayiiisi) castrol 10w 50 full sentetik motosiklet yağı satın aldım.
eve geldim, yağı koydum falan, sonra altına baktım tarih 2011 :sunny:
zararı olur mu ? olursa BP'ye nasıl bi yaptırım uygulamalıyım, adamlar castrol bayiisi ve bayat yağ satıyor sonuçta ?