Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş' ı Kaybettik.Başımız Sağolsun

Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Klasik, Caz,Rock,TSM. Progressive, Doom,Brutal,Pop,Türkü, House,Rap, Elektronik ayırmadan kaliteli bulduğumu dinlerim, araştırırım da..

İnsan dediğin duygu ve algilamadir bence klasik laflara gerek görmüyorum. .

Bu adam duyguyu sese donusturebilmiş nadir insanlardır, teknolojiyle bilgiyle,mühendislikle, çalışarak olmaz..Görülmeyeni; duyulur ve algılanabilir yapar, yeri gelir ağlatır da..İnsanı daha insan yapar bu yönüyle. .

Parça adı lüzumsuz, tanımayanlar bi dinlemelidir.

Seni biraz geç tanıdım yirmilerimde, bir o kadardır dinlerim arada.

Saygıyla üstad, keşke yorulmasaydın, huzur içinde uyu sen.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ah yalan dünyada,yalan dünyada..
Yalandan yüzüme gülen dünyada..

Has Bozlak ustasıydı..yeri dolmaz..
 
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
78
İnsan ömrünü uzatmanın, ölümsüzlüğün sırrını arar durur araştırmacılar...
Asıl ölümsüzlük budur işte;
“Neşet” diye yazılır “Neşe Dert Aşk” diye okunur,
Ardında böyle güzellikler bırakarak ebediyete göç etmek...
Hiçbir zaman unutulmaycaksın...
Ruhu şad olsun...
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Neşet babayı behzat ç ile tanıdım. Kendisini dinlemeye gelen insanlara bile saygısızlık yapmaktan çekinen biriydi. Para da pul da gözü olmayan biriydi. Nur içinde yatsın
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Saygıyla, seçemeden;







---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Cahildim Dünyanın Rengine Kandım ...


sözleri şarkıları yıllar geçtikçe daha iyi bilinen, yaşım ilerledikçe daha çok sevdiğim adam. 7. yılında anıyoruz seni. Huzur içinde yat...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst