boyuma göre hangisini önerirsiniz?yardım?

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
2
2.00cm boyunda olduğum için motor seçme konusunda oldukça zorlanıyorum.

er 6 n - mt 03 -gsr600 motorlarına bayılıyorum ama sizce bunlardan hangisi bana daha uygun olur ya da sizin önerebileceğiniz başka bir cihaz var mıdır?
:silent:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Oyuncakcılara git diycem ama 2.00cm boya onlarda büyük gelir:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
kawasaki kle 500. sana enduro yakışır kardeş. hem asfalt hem arazi lüpür lüpür gidersin
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bütçe sorun değilse böyle uzun boylular için yamaha xt 1200 z'yi tek geçerim.motorun 1.41 toplam yüksekliği var,sele yüksekliği ayarlanabilir 87 cm'e kadar yükselebiliyor.tam boyuna göre.
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
48
o boyu ancak V-strom kaldırır... Aşşağı yukarı aynı boydaki arkadaşım gayet memnun... hem spor duruyor hem enduro...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
KTM 690 Enduro R :) Sele yüksekliği 93cm., GSR hariç hepsinden hızlı, arazi kabiliyeti muhteşem. Kemal Merkit aynı motosikletle iki defa Dakar Rallisi bitirdi (9.500km tamamen arazi sürüşü), yani hepsinden daha dayanıklı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst