boyum 1 65 pegassoya talip oldum sorun olurmu

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar boyum 165 cm dha önce honda magna regal rabtor er6 n kullnadım şimdi pegasso ya talip oldum ne dersiniz boy sorunu yaşarmıyım pegasso kullanıcılarından yardım istiyorum bu konuda
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Evet yaşarsın :(
Parmak uçların değdi değmedi arasında durur , motor hafif yana eğilirse taşıyamaz devirirsin , çeviksen altında kalmadan kaçabilirsin , artçı ile hiç kullanamazsın. (Kullanırsında duramazsın.)

Biraz daha hafif olsa belki daha rahat olur ama bu ağırlığı ile bu boyla başa çıkamazsın.

Selenin süngerini inceltip 1-2cm kazanabilirsin bu seni biraz daha rahatlatır ama uzun yolda tüm konforun gider , malum tek silindir titreşim mevcut. Amortisör ile oynabilirsin , yumuşatırsın ama bir yere kadar , amortisör değiştirip kısaltırsın ama eksoz boruları lastiğine değer , amortisörle oynamak her açıdan dengeyi bozar sürüş güvenliğin azalır.

En mantıklısı BMW f650 alman onların selesi bir miktar daha alçak. Yinede boy 1.65 olsada herkesin bacak boyu farklı olabiliyor , denemeden karar vermemek lazım.

Tecrübe konuştu :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Önceden kullandığım bir model pegaso 650, selesi okadar yüksek değil yanlış hatırlamıyorsam 78cm olması lazımdı.165 boyundaki arkadaşım 86cm selesi olan xt'yi çok rahat kullanıyordu sıkıntısı sadece duruşlarda tek ayak bekliyordu, daha alçak seleye sahip pegasoyu bence rahat kullanırsın. Yinede imkan varsa bir dene,alırsan şimdiden hayırlı olsun enduro keyfi çok farklıdır enduro olsun çamurdan olsun :cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bence senin gibi 3 günlük:queen: motor tecrübesi olan birisine pegaso ne yapabilir be...:cat:

hiçbişey olmaz parmağının ucunda oynatırsın sen onu...:cat:

ben olumsuz hiçbişey düşünmüyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
abim yakın zamana kadar pegasso kullanıyordu. aynı boydayız (1.76) ayaklarımız yere tam basıyordu.

bildiğim kadarıyla bu motor f650gs ile aynı boyda.

fikir vermesi için yazmak istedim :)
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Yeterince tecrüben varsa hiçbir motorda sorun yaşamazsın , 1.65 boyla KTM 990 ADV kullanan gördüm , hemde özel bir alçaltma aparatı filan kullanmadan...

O yüzden kimin ne dediğini çok önemsemeden üstünde kendini bir denemeni tavsiye ederim...

Şimdiden hayırlı olsun , çok yakışacağından şüphem yok...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Evet yaşarsın :(
Parmak uçların değdi değmedi arasında durur , motor hafif yana eğilirse taşıyamaz devirirsin , çeviksen altında kalmadan kaçabilirsin , artçı ile hiç kullanamazsın. (Kullanırsında duramazsın.)

Biraz daha hafif olsa belki daha rahat olur ama bu ağırlığı ile bu boyla başa çıkamazsın.

Selenin süngerini inceltip 1-2cm kazanabilirsin bu seni biraz daha rahatlatır ama uzun yolda tüm konforun gider , malum tek silindir titreşim mevcut. Amortisör ile oynabilirsin , yumuşatırsın ama bir yere kadar , amortisör değiştirip kısaltırsın ama eksoz boruları lastiğine değer , amortisörle oynamak her açıdan dengeyi bozar sürüş güvenliğin azalır.

En mantıklısı BMW f650 alman onların selesi bir miktar daha alçak. Yinede boy 1.65 olsada herkesin bacak boyu farklı olabiliyor , denemeden karar vermemek lazım.

Tecrübe konuştu :)
tecrübeye saygı kardeşim sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

bence senin gibi 3 günlük:queen: motor tecrübesi olan birisine pegaso ne yapabilir be...:cat:

hiçbişey olmaz parmağının ucunda oynatırsın sen onu...:cat:

ben olumsuz hiçbişey düşünmüyorum...

3 günlük motor tecrubesi :)benide güldürdün sağol
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
tecrübeye saygı kardeşim sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------



3 günlük motor tecrubesi :)benide güldürdün sağol



bugün 4 oldu sanırım...:cherry:

sende tecrübesizim diye bize yutturmaya çalışıyorsun sanki ama???:queen::rendeer:


istersen 2007 TA alalım sana 8000 km de..sıfır ayarında??
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Daha önce yazdık gene yazıyoruz. Her boyda her motosiklet kullanılır. Ancak güvenliği nereye atarsınız, kaçıncı sıraya koyarsınız o sizin bileceğiniz iş. Ancak işin temeli,

Motosikletin üzerine oturun, motosikleti doğrultun. İki ayağınız yere tam basar halde iken motosikleti ileri ve geri ittiremiyorsanız o motosiklet sizin motosikletiniz değildir. Bu durum dışında kullandığınız tüm motosikletleri risk altında kullanıyorsunuz demektir.

Ancak; Cyril Neveu oldukça kısadır. Ancak bu boyla Paris Dakar ı 5 kere kazanmıştır. Son kazandığında Honda NXR750V kullanıyordu. Gerisini siz düşünün.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst