böyle ybr gördünüzmü arkadaşlar

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
resmi imageshack e ekle önce kendi bilgsayarından direk olmuyor :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dostum o resmi görebilmemiz için önce imageshack gibi bir yere yüklemen lazım.
biz senin belgelerinin içindeki resmi nasıl görelim?
:mrgreen:
bilgisayarının ismi de ilginçmiş
danzel5434
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
http://imageshack.us/ sen buraya girip resmin yanındaki boş alana bilgisayarındaki fotoyu at ve sonra host it! e bas sonra gelen sayfada en alttan 2.deki yazının tamamını seç ce kopyalayıp yazının altına bir yere yapıştır sonra hızlı cevap göndere basarak fotoyu atabilirsin
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
baya uğraşmışsın anlaşılan bununla..... güzel olmuş....
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
kromcu abimiz CHOPER istiyo anlaşılan.. İnşallah YBR den Güzel bir CHOPER'a geçmen dileğiyle ... Emeğine sağlık...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
az da görünse güzel olmuş ::biggrinn nede olsa işin krom üzerineymiş::sigara::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst