tuvalet olayı batırmış hakkaten ama uzun yola gelir...... görüntü çok mühim diil sonuçta işlevsellik daha önemli....
ben motorumu manavgattan aldım antalya merkeze kendim geldim geçenlerde yaşanan fırtınaya denk geldik talihsizlik oldu itfayiye su tutsa daha az ıslanırdım böyle bişeyim olsa iyi olurdu
ben motorumu manavgattan aldım antalya merkeze kendim geldim geçenlerde yaşanan fırtınaya denk geldik talihsizlik oldu itfayiye su tutsa daha az ıslanırdım böyle bişeyim olsa iyi olurdu