Böyle saçma şey mi olur...!

Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
tuvalet olayı batırmış hakkaten ama uzun yola gelir...... görüntü çok mühim diil sonuçta işlevsellik daha önemli....
ben motorumu manavgattan aldım antalya merkeze kendim geldim geçenlerde yaşanan fırtınaya denk geldik talihsizlik oldu itfayiye su tutsa daha az ıslanırdım böyle bişeyim olsa iyi olurdu
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bööö...kusacam:farao:
ne iğrenç bi reklamdır...
la adamlarda umumi hela kültürü yokmu:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
266
Hahahahhahaha bune lan james bond filminde olsa aha şimdi scooterla uçacak derdim

çok güldüm ya :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yahu kullanışlı felan diye düşünen arkadaşlar, merak ettim de, az biraz rüzgar estiğinde nasıl kullanışlı olacak bu?

İtfaiye tulumu giyerim en kötü ıslanmak istemiyorsam, bu nedir yahu... :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Bence çok iyi bir fikir çok amaçlı her türlü ihtiyaca cevap veriyor yapanın aklını seveyim
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
öne bayan partnerini yada kız arkadaşını bindiricen arkayada sen oturucan bunuda üstüne geçirecen ne motosiklet kullanılır beaaa
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Kesin japon isidir.Boyle enteresan kullanisli seyler onlardan cikar.Ama bizim millete yaramaz.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
314
hahahah :queen: daha öncede çıkmıştı bunlara yedikleri dokunuyor adamlar nasıl ticaret yapacağını şaşırmış :santa:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ben kullanırım aga bunu:) 50km üstü süratte olacak iş değil ama diğer türlü iş görür. hatta gördüğüm an alacam yeminle:)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Yakit sarfiyatını arttırır ama düşünsenize festivallere yada kampa bununla gidiyosun millet çadır kurma telaşı içinde sen hop çöküp kenardan onları seyrediyorsun ohh missss...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst