- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 977
gereksiz abartı kamyonmu çekeceksiniz
değil kamyon TIR'lar bile 500 beygir değil.
herşey iyi güzelde bun alanın petrol sirketinin kızınıda alkması gerekir :cherry::queen:
petrol şirketi de kesmez abicim, arap şeyhi filan olacan, petrol kuyuların olacak...