böyle motoru kullanmak yürek ister.

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lüzumsuzluk abideleri.... Ne amaca hükmettiğini bilmeyen boş adam icadı...:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben kullanırım ya cahil cesareti var bende:mrgreen:

En tehlikeli cesaret türüdür..
Ne dediğini, ne yaptığını bilmeyen kişinin giriştiği yersiz, zamansız ve ölçüsüz delikanlılıkları tanımlamak için kullanılır.

Riski hesaplayacak, tehlikeyi algılayacak ve tehditi sezecek bilgi veya deneyimden yoksun kişilerin çoğu zaman içine düştükleri risk, tehlike ve tehdidin farkında olmadan yaptıkları girişimci hareketler veya hızlı çıkışlar için kullanılır.

Sen öyle birine benzemiyorsun yahu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onu kullanacak yeteri kadar cesaret, bilgi vs.vs. var:bounce:...
sadece onu bana verin yeter :p
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Valla ben bir test sürüşü yapmak isterdim. Nasıl olsa test sürüşüne de benzin parası almıyorlar... dır herhalde:silent::cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amerika'da benzin sudan ucuz olduğu için deneyebilirsin :)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
En tehlikeli cesaret türüdür..
Ne dediğini, ne yaptığını bilmeyen kişinin giriştiği yersiz, zamansız ve ölçüsüz delikanlılıkları tanımlamak için kullanılır.

Riski hesaplayacak, tehlikeyi algılayacak ve tehditi sezecek bilgi veya deneyimden yoksun kişilerin çoğu zaman içine düştükleri risk, tehlike ve tehdidin farkında olmadan yaptıkları girişimci hareketler veya hızlı çıkışlar için kullanılır.

Sen öyle birine benzemiyorsun yahu :)

Evet abi doğru tespit bizimki laf olsun işte:bounce:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bir ara çok güzel bir 650dragstarım vardı nereye koyacağımı şaşırmıştım.onu geç şimdi cbf sığınağa koysammı koymasammı,acaba yanına bir eşya koyarlarmı,deprem olsa o eşya üstüne düşermi vs.vs. böyle bir motorum olduğunu düşünemiyorum bile.:queen:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
gereksiz çok gereksiz yaptık demek için yapılmış bişey olmasalarda eksiklini hissetmezdik
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayabusalar da gereksşiz o halde? Neden kendi şartların içinde bakıyorsun? Amerika'yı düşün bir an için filmlerdeki yaşam tarzlarını. V6 v8 hatta Büyük V8 hatta hatta Viper gibi 10 Silindirli arabaları. Onlara göre herşeyin büyüğü iyidir. Route66 denen yolu bir düşün yani amerikayı doğudan batıya kadar ikiye bölen (keşke parçapinçik olsalar) yolu düşün düz arazi tam cruiser sürülecek yol.
Bu makineler de onların lüksleri gibi düşün.

Otomobilimde kıçımı ıstan koltuğua elektronik ileri geri yapan sisteme de elektrikli aynalara kendinden karar iç dikiz aynasına da gerek yok ama yapılmışlar çünkü onlar lüks.

Yorum yapmadan önce biraz empati ;)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Motor kullanan ve seven biri olarak bu motoru kullanacak beceri ve yürek bende ve bir çoğumuzda vardır. ama motoru almaya ve yakıtı herneyse (Benzin, nükleer felan:) ) karşılamaya benim ömrüm kalbim yüreğim vefa etmez:(
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
benzini geçtim bu alet suyla çalışsa hamamcıyla aynı su faturası ödersin. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst