böyle fonksiyonel yelek olurmu ? ilgili arkadaşlara :)

Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Vay be İrfan pratik zekana hayranım.Alet çantasını da üstümüzde taşıyacak hale getirdin ya helal olsun.Çekiç bile var.Trafikte artislik yapan taksicilerin kafasına vururuz artık :cherry:

o yelekle motor kullanmak biraz sakincali gibime geliyor allah muhafaza motordan dusecek olsak cekicin sapi adamin bir tarafina saplanir .dusunmesi bile korkunc....

---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

kendilerini 2 yıl kadar önce tanıdım bir çok ürün gamında 10 üzerinden tam not almayı başardı görende beni stanleyin reklam müdürlüğünü yapıyor sanacak :cherry: :p

bence baban çok doğru söylemiş tornavidalarını ne kadar ağır şartlarda kullandığımı ben biliyorum , ulen bi tanesinin ağzı bozulsa yamulsa , kırılsa yavvvv :)

irfan abi turkiyeden izeltas tornavida pense yankeski takimi getirmistim buraya gelirken .sonra burda stanley marka takimlardan da aldim stanley takimlarin anasi agladi izeltaslara kaldim yine..ama kotu degil takimlar ben hor kullandim sonucta izeltas takimlari da yaklasik 10 yildir hor kullaniyordum farka bak sen....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben bi tek stanley bilrim... oda çocukken izlediğim sitenli ipkis :queen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Hımmmm hımmm hımda hımmm:)
Ama ama ama bunda termos ve bardak ve çay kaşığı,şekerlik için yer yokkk.
Naberrrr:)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Abi sen şimdi bunu giyersin ölümüne tamir.

o bir kuş. hayır, o bir uçak. hayır, o TAMİR ADAM...!

abi banada bi mukavvuuaadan bi yelkenli yapsan ne cennet bahçelerine vesile olur.
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
yeleğe sadece fonksiyonel ismi yeterli olmaz
extra-multi-ultra fonkiyonel daha doğru olur
bunu kalben söylüyorum kesin bu yeleğin mucidi Karadenizli kanı taşıyordur
genelde icatçı arkadaşlar Karadenizden çıkar
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
İrfan abi teşekkür ederim ben koltuk altında anahtarları taşımaya devam etmeyi seçtim abi :cherry: Bu arada nasip olursa seneye gelcem yanına benim yanak işine de bakarız :cherry: saygılar abi. Selamlar
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi teşekkür ederim ben koltuk altında anahtarları taşımaya devam etmeyi seçtim abi :cherry: Bu arada nasip olursa seneye gelcem yanına benim yanak işine de bakarız :cherry: saygılar abi. Selamlar

tabiki her zaman beklerim bayramcım :) lakin takım taşıma konusunda koltuğun altında taşıyacağın anlar var , taşıyamayacağın çalışma alanları var zeminden 20-25 yukarıya tırmanarak çıktığın bir ortamda her şeyini yanında bulundurmak zorundasın , heleki yapacağın iş motosiklet tamirinden ziyade bir camera montajıysa genellikle inip çıkmak hem zaman kaybettirir hemde bu üzerinde çalıştığım bina çok sıkıntılıydı ve risk taşıyordu neyse bu arada toplamda 6 kamera kurdum inşallah yarın düğmeye basacağım hepsinin yazılım kısımlarını halledeceğiz , bağlantılarda bir sorun çıkmaz ise :) ben çıkacağını zannetmiyorum ama bakacağız duruma :)





































bu arada abilerim kardeşlerim kusuruma bakmasınlar yorumlara vakit darlığından ötürü yanıt veremiyorum ama müsait zamanda yazarım :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tabiki her zaman beklerim bayramcım :) lakin takım taşıma konusunda koltuğun altında taşıyacağın anlar var , taşıyamayacağın çalışma alanları var zeminden 20-25 yukarıya tırmanarak çıktığın bir ortamda her şeyini yanında bulundurmak zorundasın , heleki yapacağın iş motosiklet tamirinden ziyade bir camera montajıysa genellikle inip çıkmak hem zaman kaybettirir hemde bu üzerinde çalıştığım bina çok sıkıntılıydı ve risk taşıyordu neyse bu arada toplamda 6 kamera kurdum inşallah yarın düğmeye basacağım hepsinin yazılım kısımlarını halledeceğiz , bağlantılarda bir sorun çıkmaz ise :) ben çıkacağını zannetmiyorum ama bakacağız duruma :)



[url]http://img253.imageshack.us/img253/1048/img378o.jpg[/URL]



[url]http://img715.imageshack.us/img715/5637/img381p.jpg[/URL]





[url]http://img694.imageshack.us/img694/9436/img384w.jpg[/URL]


[url]http://img692.imageshack.us/img692/6646/img380lm.jpg[/URL]




[url]http://img4.imageshack.us/img4/1265/img379l.jpg[/URL]




[url]http://img845.imageshack.us/img845/7682/img383p.jpg[/URL]




[url]http://img109.imageshack.us/img109/599/img377p.jpg[/URL]





bu arada abilerim kardeşlerim kusuruma bakmasınlar yorumlara vakit darlığından ötürü yanıt veremiyorum ama müsait zamanda yazarım :)

Abi valla sistemli iş yapmışsın yine tebrik ederim aman dikkat saygılar abi selamlar...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi valla sistemli iş yapmışsın yine tebrik ederim aman dikkat saygılar abi selamlar...


sağolasın bayramcım sistemli derken kablosuz network kamera sistemi kurduk 8 adet yaklaşık 13000 lira gibi bir bütçe tutmakta ve kurduğumuz alan 1300 mt çapında bir sanayi sitesi ileriye doğru sıkıntı olmazsa 60 adet daha kurulacak yaptığımız iş hata vermemek durumunda yoksa sonraki işi almak zor olabilir , tabi bu arada yine boş durmuyorum yelek çalışyor anlayacağın :)





 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tam techizatlı tamir bakım adamı Karamürselin 10 parmağında 100 marifet muciti Piyanist İrf. resmi üniformasına kavuşmuştur vatana millete hayırlı olsun :rendeer: :queen:

Ama şimdi olmadı İrfancım sezon gelsin de senin orada toplanalım ve "yelek giyme töreni" düzenleyelim sana törenle giy üniformanı yani :)

Güzel ve yararlı paylaşım içinse ayrıca teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
sağolasın bayramcım sistemli derken kablosuz network kamera sistemi kurduk 8 adet yaklaşık 13000 lira gibi bir bütçe tutmakta ve kurduğumuz alan 1300 mt çapında bir sanayi sitesi ileriye doğru sıkıntı olmazsa 60 adet daha kurulacak yaptığımız iş hata vermemek durumunda yoksa sonraki işi almak zor olabilir , tabi bu arada yine boş durmuyorum yelek çalışyor anlayacağın :)

[url]http://img163.imageshack.us/img163/2968/img054fv.jpg[/URL]

[url]http://img836.imageshack.us/img836/5964/img056ob.jpg[/URL]

[url]http://img694.imageshack.us/img694/79/img058e.jpg[/URL]

Abi İnşallah işler yolunda gitmiştir. Valla kablolar falan karışık iş gibi :D Allah rast getirsin İrfan abi :D
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ulu ustam ben bu sayfayı atlamışım hemen beyenip görmüş oldugun gibi yorumumuda yazdım af ola. :) ( irfan ustamızı takip etmek artık bende hobi oldu kaçırdığım yerler olduğunu görünce suçluluk bile duymaya başladım :pale: )
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Tam techizatlı tamir bakım adamı Karamürselin 10 parmağında 100 marifet muciti Piyanist İrf. resmi üniformasına kavuşmuştur vatana millete hayırlı olsun :rendeer: :queen:

Ama şimdi olmadı İrfancım sezon gelsin de senin orada toplanalım ve "yelek giyme töreni" düzenleyelim sana törenle giy üniformanı yani :)

Güzel ve yararlı paylaşım içinse ayrıca teşekkürler :rendeer:

sağolasın egelim 43 üm he valla ne iyi olur ılıcada bi merasim yaparız :) yav ılıca denince keyfim kaçıyor allah rahmet eylesin , geçenlerde babası aradı sık sık arıyor sağolsun öyle akraba gibi, sanki çok yakınım gibi, hani babam gibi , öyle benimsemişki bizleri kolaymı aga evlat acısı bu sana .

neyse yavvv sabah sabah aklıma geldi .....

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:20 ----------

ulu ustam ben bu sayfayı atlamışım hemen beyenip görmüş oldugun gibi yorumumuda yazdım af ola. :) ( irfan ustamızı takip etmek artık bende hobi oldu kaçırdığım yerler olduğunu görünce suçluluk bile duymaya başladım :pale: )

estağfurullah dostum konu istem dışı hortlamış , :cherry: yavvv kafamıza göre takılıyoruz işte, güzel konuyla geleceğim az biraz daha sabret bunu kaçırırsan o zaman kendini suçlu hissedersin şu an fırtına öncesi sessizliğine büründüm sessizden doğru yürümekteyim çaktırmadan :cherry: :p

görüşmek üzre kendine iyi bak .
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hakkaten yahu nerden aklına geldi :pale: neyse şu mübarek gecede kardeşimiz içinde dua edeyim bende ihtiyacı var zaar :pale: aklımıza geldiğine göre :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst