- Katılım
- 9 Eyl 2010
- Mesajlar
- 372
Vay be İrfan pratik zekana hayranım.Alet çantasını da üstümüzde taşıyacak hale getirdin ya helal olsun.Çekiç bile var.Trafikte artislik yapan taksicilerin kafasına vururuz artık :cherry:
o yelekle motor kullanmak biraz sakincali gibime geliyor allah muhafaza motordan dusecek olsak cekicin sapi adamin bir tarafina saplanir .dusunmesi bile korkunc....
---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:56 ----------
kendilerini 2 yıl kadar önce tanıdım bir çok ürün gamında 10 üzerinden tam not almayı başardı görende beni stanleyin reklam müdürlüğünü yapıyor sanacak :cherry:
bence baban çok doğru söylemiş tornavidalarını ne kadar ağır şartlarda kullandığımı ben biliyorum , ulen bi tanesinin ağzı bozulsa yamulsa , kırılsa yavvvv![]()
irfan abi turkiyeden izeltas tornavida pense yankeski takimi getirmistim buraya gelirken .sonra burda stanley marka takimlardan da aldim stanley takimlarin anasi agladi izeltaslara kaldim yine..ama kotu degil takimlar ben hor kullandim sonucta izeltas takimlari da yaklasik 10 yildir hor kullaniyordum farka bak sen....









