sevgili modlaım ya bu konuları kaldırın, yada ne varsa bende göreyim arkadaş:cherry: fotolar zaman aşımına uğramış galiba , silinmiş
offff..... canım çekti var yaaaaaaaa.... sabah sabah gidip yiicem birini:mrgreen:
hortlaklar çıtır demek istiyorum bende neler düşünerek açmıştım ayıp diilmi duygularımızla oynamak karnım acıktı bak şimdi kim ısmarlıyacak kerem yavaş kaçır kızı diye anasını kaçırma len hepsi birbirine benziyor. :queen: babası kurşuna dizer heee:mrgreen:
Ayıp yahu, böyle konular açılmaz bu forumda :farao: