- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Bugün banka hesabıma baktığında 73 tlnin gittiğini gördüm. bakiyede görünüyor kullanılabilrde yok.
Allah allah dedim işlem açıklaması gelir idaresi başkanlığı ehaciz.
Nedir bu diye düşününce 1 sene önce kimliğimi kaybettiğimi ve cezasını ödemediğimi hatırladım.
Anlamadığım konu ise şu, böyle habersiz çekmeye hakları var mı paramı hesabımdan??
Bugün banka hesabıma baktığında 73 tlnin gittiğini gördüm. bakiyede görünüyor kullanılabilrde yok.
Allah allah dedim işlem açıklaması gelir idaresi başkanlığı ehaciz.
Nedir bu diye düşününce 1 sene önce kimliğimi kaybettiğimi ve cezasını ödemediğimi hatırladım.
Anlamadığım konu ise şu, böyle habersiz çekmeye hakları var mı paramı hesabımdan??