Böyle birşeye hakları var mı ?

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Bugün banka hesabıma baktığında 73 tlnin gittiğini gördüm. bakiyede görünüyor kullanılabilrde yok.

Allah allah dedim işlem açıklaması gelir idaresi başkanlığı ehaciz.

Nedir bu diye düşününce 1 sene önce kimliğimi kaybettiğimi ve cezasını ödemediğimi hatırladım.

Anlamadığım konu ise şu, böyle habersiz çekmeye hakları var mı paramı hesabımdan??
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
15
Haciz habersiz olmaz. Öncesinde siI uyarmişlardir. Baska bankalarda paraniz varsa onlara da haciz koyar devlet haberiniz olsun.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
15
Ben yanlis ifade ettim. Kimliginizi kaybettiginizde soylenmistir olacaklar. Trafik cezasi yerseniz tebligatta belirtir vs.

Normalde tutar kadar e haciz konmasi gerekir ama hala bazi bankacilarin hesaptaki tum paraya bloke koyabiliyor. Her bankaya muzekkere yollamislardir. Baska hesaplariniz varsa sikinti cekmeden halledin derim.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Haciz işleminde Kamu her zaman öncelikli alacaklıdır. e- hacizlerde Tc kimlik numaranıza bağlı tüm mal varlığı taranır. Borca yeter mal varlığı veya nakite rastlanırsa o bedel bloke edilir. Maliyenin böyle bir yetkisi var. yapılan işlem normal.



Şimdi bu para kimliğinizi kaybettiiğiniz için mi çekildi ? Bundan emin olabilmek için nüfus müdürlüğü ile bir konuşun. ( Bana MTV için çekilmiş gibi geldi )
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ben de 2006-2007 yıllarında 2 defa kimlik kaybettim ama benden kimse para mara istemedi...
ben de vermedim...
2007 yılında da bankamatik kartıma nerdeyse 20 defa para yattı ve her defasında 5 lira fazla çıkıyordu... faiz gibi birşey :pl:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
15
Kimlik kaybetmenin cezasina baktim 73 tl. 15 gun icinde oderse 4 te 3 unu odeyerek kurtuluyordu.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Böyle bir hakları var mı derken?:sunny:
E-haciz yapmasa şırıngayla alır hocam. Ama alır.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Haciz işleminde Kamu her zaman öncelikli alacaklıdır. e- hacizlerde Tc kimlik numaranıza bağlı tüm mal varlığı taranır. Borca yeter mal varlığı veya nakite rastlanırsa o bedel bloke edilir. Maliyenin böyle bir yetkisi var. yapılan işlem normal.



Şimdi bu para kimliğinizi kaybettiiğiniz için mi çekildi ? Bundan emin olabilmek için nüfus müdürlüğü ile bir konuşun. ( Bana MTV için çekilmiş gibi geldi )

demeye gelmiştim.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bankaların hesap işletim ücreti adı altında aldıkları haraça da benziyor rakam!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst